    Subject: Re: Pamięć nadpisuje stos (choć powinno być mnóstwo miejsca)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Tue, 29 Sep 2020 23:50:15 +0200

    On 29.09.2020 23:19, heby wrote:

    > Przerwanie jest przerywane przerwaniem. Dośc częsta wpadka generująca
    > rózne problemy, podobne do opisanych.

    Nawet w przypadku 6502? Jest jedno wejście INT. Jeśli kolejne urządzenie
    zgłosi przerwanie przed skasowaniem flagi poprzedniego nic się nie
    stanie, bo system nie będzie miał jak wiedzieć, że przyszło kolejne
    przerwanie. Dopiero po opuszczeniu procedury obsługi przerwania zostanie
    ona wywołana ponownie.

    Nie jestem pewien co do sytuacji, kiedy kolejne przerwania przychodzi
    dopiero po zdjęciu flagi poprzedniego (urządzenie peryferyjne odłącza
    wejście INT od masy) ale przed wykonaniem RTI.

    Kwestię NMT pomijam, bo wcale z niego nie korzystam.

    Swoją drogą, jest jakiś prosty sposób na ocenienie użycia stosu
    sprzętowego 6502 przez wywołania funkcji C? Może faktyczne mam za dużo
    zagnieżdżeń? Niby argumenty i zmienne lokalne są przechowywane na stosie
    programowym, ale jednak dresy powrotu ciągle trafiają na sprzętowy...

    Tylko z drugiej strony w takim wypadku manipulowanie rozmiarem buforów
    nie miałoby wpływu na sytuację...