  • Data: 2011-05-10 18:41:52
    Temat: Re: Pancerne rękawice?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-10 18:59, Qlfon pisze:

    > Da się coś znaleźć na rynku co nie wygląda jak ze Star Treka i w razie
    > kontaktu z matką ziemią pozwala mieć całe kości?

    1. Nie da się.

    Cała kosmiczno-fantastyczna estetyka rękawic spowodowana jest 2 przyczynami:

    - odporność na tarcie o asfalt,
    - zmniejszenie udaru w momencie uderzenia dłonią.

    nie da się tego zrobić "na cienko".

    Z puntu widzenia wygody ważna jest wewnętrzna strona rękawicy i to w
    położeniu na manetce a nie na ladzie sklepowej i tym się kieruj przy
    szukaniu.

    Kiedyś tam Tadek z motostore na przykładzie moich rękawic wytłumaczył mi
    działanie kilku jak nie kilkunastu różnych ficzersów.
    Co prawda udało mi się już prawie wszystkie zapomnieć :-) podobnie jak
    cenę tych rękawic:-) ale prawie wszystko co składa się na futurystyczny
    wygląd ma swój praktyczny sens.

    2. A tak w ogóle to bym się zastanowił czy nie masz dźwigni za wysoko i
    czy to nie od dźwigni zaliczasz te kontuzje, skoro już szukasz jakiejś
    prawidłowości.

    KJ dochtór CHouse

    PS. Trzymam kciuki za Twoje ręce