    From: slawek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Pascal - ankieta
    Date: Sat, 22 Oct 2016 08:04:37 +0200

    On Fri, 21 Oct 2016 16:17:05 +0200, krolikbest <k...@w...pl>
    wrote:
    > i używam do wielu innych projektów. Moim skromnym zdaniem czy do
    budowy
    > używam młotka czerwonego lub zielonego nie ma kompletnie znaczenia.

    Niby tak. Ale czy teraz używa się młotka? Większość rzeczy wokół nas
    wydaje się nie potrzebować młotka do swojego istnienia.

    Czerwony czy zielony... Pascal czy Cobol...?!

    Używanie Pascala do czegoś - jak dla mnie - to tak jak nitowanie
    karoserii zamiast zgrzewania i klejenia.

    W dodatku z C można bezproblemowo przejść do C++ i względnie łatwo C#
    oraz Javę. Delphi? Raczej przeniesienie projektu do Ady nie będzie.