    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 22 Oct 2016 08:39:46 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Pascal - ankieta
    From: g...@g...com

    W dniu sobota, 22 października 2016 13:56:26 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > To typowy bełkot marketoidów. W progrmowaniu dużych apliakcji cele są
    > zbyt odległe aby móc je osiągnąć. De facto jesteś w bezustannej gonitwie
    > za celami. Jesli nie masz narzedzia które jest elastyczne - przegrywasz.
    > Chyba że chodzi o nastepny program do wydruku faktur. Wtedy puste hasła
    > marketoidów są jak najbardziej na miejscu.

    Teraz to chyba ja nie zrozumiałem sensu Twojej wypowiedzi.

    Oczywiście, jeżeli Twoje narzędzia nie są w stanie podołać
    celom, które sobie stawiasz, to warto poszukać lepszych
    narzędzi. To chyba jasne. Ale nie mam pojęcia, jak ma się
    to mieć do "marketoidów".

    > Porownałeś dwa języki uzywane podczas ostatniego zlodowacenia. Tak,
    > miedzy nimi nie ma różnicy. Nic z tego nie wynika.

    Otóż to. Nic a nic nie wynika z dyskusji o wyższości jednych
    języków programowania nad innymi. Można się ewentualnie zastanawiać
    nad doborem danego języka do ograniczeń nakładanych na poszczególne
    projekty. Można też mieć swoje preferencje. De gustibus non est
    disputandum.