  • 351. Data: 2012-05-20 14:26:16
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 13:14, Cavallino wrote:

> [...]

    Eot. Widzę, że na rowerze większej prędkości niż 15km/h nie osiągnąłeś w
    czasie tych prób, a innych rowerzystów oceniasz z perspektywy samochodu
    (a wtedy na ogół wydaje się, że jadą wolno, choć jak spojrzysz na
    prędkościomierz to idzie się czasem zdziwić).

    Shrek.

  • 352. Data: 2012-05-20 14:30:28
    Od: Slawek <s...@k...local>

    W dniu 2012-05-17 19:16, Master_Disaster pisze:
    > Powiedzcie mi czy ostatnio coś się zmieniło w przepisach dotyczących
    > plagi pedalarzy? Bo coraz częściej widuję te ścierwa jeżdżące obok
    > siebie całą szerokością jezdni. Dziś trzech takich w tych swoich
    > pedalskich trykocikach zablokowało jezdnię na tyle dokładnie że z osiem
    > samochodów za nimi jechało nie mogą ich wyprzedzić, bo z przeciwka
    > ciągle coś jechało. Nie reagowali na trąbienie inaczej niż pokazaniem
    > faka. Naprawdę miałem ochotę rozjechać tych debili. Wolno im tak?

    Od kilku lat w lato jeżdżę do pracy na rowerze, więc mam możliwość
    spojrzenia na tą sprawę zarówno z punktu widzenia kierowcy
    jak i rowerzysty.
    Jazda rowerem środkiem pasa lub jazda dwóch rowerów obok siebie
    ma na celu zablokowanie wyprzedzania bez zmiany pasa, czyli
    wyprzedzania w odległości np. 30 cm od roweru.
    Dla rowerzysty takie wyprzedzanie jest po prostu niebezpieczne,
    szczególnie przy dużej różnicy prędkości.
    Większość kierowców zachowuje zachowuje odpowiedni odstęp i nie ma
    problemu, ale niestety od czasu do czasu zdarzy się osoba, która
    wyprzedza na styk i zajeżdża rowerzyście drogę. Po kilku takich razach
    rowerzysta zapobiegawczo zaczyna zajmować cały pas.
    Nie dlatego że złośliwie postanowił blokować kierowców samochodów,
    ale dla własnego bezpieczeństwa.
    Więc następnym razem jak będziecie próbowali wyprzedzić rowerzystę
    pamiętajcie, że zawdzięczacie to nie złośliwości rowerzysty, ale
    tym nielicznym kierowcą którzy zamiast przy wyprzedzaniu zmienić pas
    to "mają ochotę rozjechać tych debili".

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 353. Data: 2012-05-20 14:31:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Eot. Widzę, że na rowerze większej prędkości niż 15km/h nie osiągnąłeś w
    > czasie tych prób,

    Średniej?
    Nie, bo i po co?
    Kiedyś chciałem trenować kolarstwo, ale to było ze 30 lat temu i dawno mi
    przeszło.
    Od tego czasu używam roweru zgodnie z przeznaczeniem do rekraacji i
    spokojnego transporty gdy jest ładna pogoda.

  • 354. Data: 2012-05-20 14:32:09
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 13:15, Cavallino wrote:

    > Stwierdzam fakt.
    > Nie każdemu rower na mózg pada, więc większości ani to ziębi, ani grzeje.
    > A jak dla kogoś jest inaczej, to zdecydowanie powinien o tym pisać na
    > innej grupie.
    > Nie rozumiem po co włazicie akurat tutaj.

    Nie ja zacząłem, po prostu czuje się w obowiązku skomentować bzdury
    jakoby średnia 20km/h była czymś nieosiągalnym dla zwykłego smiertelnika
    na MTB.

    BTW - jak to jest - jesteś przeciwko rowerom na jezdni, a jako przykład
    średniej prędkości "standardowego" rowerzysty podajesz... swoją osobę.
    To jeździsz tymi jezdniami rowerem? I jak wtedy ma się do twojego
    "jestem przeciwko rowerom na jezdni"? Czy pozostajesz w zgodzie ze swoim
    sumieniem i nie jeździsz, a na potrzeby usenetu wymyślasz wewnętrznie
    sprzeczne historyjki?

    Shrek.

  • 355. Data: 2012-05-20 14:42:14
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jpalbe$cvv$135@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Maseł

    > A ja mogę wybrać ścieżkę rowerową jak mi stado aut zablokuje ulicę bo
    > jest korek?
    Nie.
    Bo DDR nie jest przystosowana do poruszania sie samochodem.

    --
    TA

  • 356. Data: 2012-05-20 14:43:33
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 14:31, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Średniej?
    > Nie, bo i po co?

    No dobrze, ale na jakiej podstawie twierdzisz, że wszyscy tak mają. Mi
    np trudno uzyskać średnią 15 - co bym nie robił zbliża się do 20;) I
    naprawdę wiele osób mnie wyprzedza.

    Shrek.

  • 357. Data: 2012-05-20 14:44:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Nie ja zacząłem,

    Ty zacząłeś i Ty zawsze zaczynasz pedalarską propagandę na tej grupie.
    Nie tylko Ty rzecz jasna, ale nigdy Cię braknie z takimi bzdetami.

    Więc po raz n-ty Ci powtarzam - idź sobie propagować ja na grupę z rowerami.

    > BTW - jak to jest - jesteś przeciwko rowerom na jezdni, a jako przykład
    > średniej prędkości "standardowego" rowerzysty podajesz... swoją osobę. To
    > jeździsz tymi jezdniami rowerem?

    A co mam zrobić?
    Wolałbym po chodnikach i ścieżkach, ale po tych pierwszych nie wolno, tych
    drugich nie ma.
    A do szału doprowadzają mnie debili, którzy mimo że wolno po chodniku albo
    jest ścieżka, to i tak wloką się jezdnią.
    To samo debile, którzy takich delikwentów jakkolwiek próbują tłumaczyć.

  • 358. Data: 2012-05-20 14:46:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > No dobrze, ale na jakiej podstawie twierdzisz, że wszyscy tak mają.

    Nie twierdzę, że wszyscy, twierdzę, że średnia wychodzi niewiele wyższa.
    Na 1 rowerbrandzlownika który jedzie 3 razy szybciej ode mnie, przeskakuje
    skrzyżowania na czerwonym, skacze z jezdni na chodnik i odwrotnie, przypada
    10 ludzi którzy jadą jeszcze wolniej ode mnie.

    > Mi np trudno uzyskać średnią 15 - co bym nie robił zbliża się do 20;)

    Ale nie w centrum Poznania, o którym ja pisałem.
    Gdzie więcej stoisz na światłach co 100 m niż jedziesz.

  • 359. Data: 2012-05-20 14:49:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jpajmp$cvv$126@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Mase(C)(C)

    > Co to jest "zchodnik"?

    > Gówno prawda nieuku, naucz się wreszcie przepisów. Kolejny zakompleksiony
    > pedalarz, który nie zna podstawowych zasad poruszania się rowerkiem.

    O, kolejny zakompleksiony samochodziarz, ktoremu nerwy puszczaja.
    Takich w ogole nie powinno sie wpuszczac na ulice...

    --
    TA

  • 360. Data: 2012-05-20 14:51:12
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 14:44, Cavallino wrote:

    > Ty zacząłeś i Ty zawsze zaczynasz pedalarską propagandę na tej grupie.
    > Nie tylko Ty rzecz jasna, ale nigdy Cię braknie z takimi bzdetami.

    Hm... możesz zacytować tą inaugurację tematu przez mnie?

    > A co mam zrobić?
    > Wolałbym po chodnikach i ścieżkach, ale po tych pierwszych nie wolno,
    > tych drugich nie ma.

    No jak to? "Wypierdalać na chodnik":P W razie jakby cię napad
    praworządnosci ogarnął (nie spodziewam się), to zawsze możesz po
    chodniku prowadzić. Mozesz też wogóle olać rower i nie wymyślać już
    więcej historyjek na usenet jak to jeździsz znienawidzonym rowerem po
    jezdniach (czego nienawidzisz) i jeszcze się tym chwalisz, co kupy się
    nie trzyma. Niewielka cena za niezdradzanie swoich ideałów co? :P

    A więc co pan robił w damskiej toalecie? Czy tylko pan konfabuluje? ;)

    Shrek