  • 361. Data: 2012-05-20 14:52:41
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jpa8b7$cvv$123@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Titus_Atomicus

    > To byś w ryj za to dostał.
    LOL. Musialbys mnie najpierw zwiazac.

    > Ale podsumowując -- jedziesz tam gdzie Ci nie wolno, a potem trąbisz na
    > kierowcę, który zwrócił Ci uwagę, nielegalnym sygnałem dźwiękowym? Typowy
    > burak-pedalarz.

    Nie. Zwrocam mu uwage, ze zachowywal sie niestosownie (nadmierna
    predkosc, brak nalezytego odstepu przy wyprzedzania rowerzysty,
    nieuzasadnione uzycie sygnalu dziekowego).

    --
    TA

  • 362. Data: 2012-05-20 14:54:10
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-20 14:46, Cavallino wrote:

    > Nie twierdzę, że wszyscy, twierdzę, że średnia wychodzi niewiele wyższa.
    > Na 1 rowerbrandzlownika który jedzie 3 razy szybciej ode mnie,
    > przeskakuje skrzyżowania na czerwonym, skacze z jezdni na chodnik i
    > odwrotnie, przypada 10 ludzi którzy jadą jeszcze wolniej ode mnie.

    Tak - to ci którym średnia oscyluje w okolicach 5km/h i wyprzedzają ich
    co żwawsze matki z wózkami:P Weź już się nie kompromituj.

    > Ale nie w centrum Poznania, o którym ja pisałem.
    > Gdzie więcej stoisz na światłach co 100 m niż jedziesz.

    To objedź centrum - będziesz miał lepszą średnią:P

    Shrek.

  • 363. Data: 2012-05-20 14:55:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb8bfa1$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Dla mnie brak rowerów na jezdni drastycznie zwiększa bezpieczeństwo
    > rowerzystów i choćbyście nie wiem jak tupali to mnie nie przekonacie, że
    > jest inaczej.

    Mozesz sobie tupac. Rzecz w tym ze w Polsce malo bezkolizyjnych DDR i
    bezpiecznstwo rowerzystow mocno spada w momencie przecinania sie DDR z
    jezdnia.
    Wiec nawet w kwestii bezpieczenstwa sie mylisz.

    ---
    TA

  • 364. Data: 2012-05-20 14:55:10
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-20 14:01, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > No i taka w tym miejscu jest.
    > Zapamietałeś?
    > Masz coś jeszcze do dodania?

    Juz nic...
    Sprawdzilem u googla...
    Jeszcze zbieram szczeke z podlogi...
    Wynika z tego, ze na most Rocha nie da sie wjechac samochodem od strony
    hotelu Ibis. (hint: sprawdz gdzie znajduje sie tan znak i w zwiazku z
    tym, do czego sie odnosi. hint2: sprawdz w PORD, czym jest droga dla
    rowerow)
    Oznakowanie i fizyczna infrastruktura tego kawalku asfaltu, po ktorym
    teraz poruszaja sie strumienie samochodow sugeruje, ze powinien on byc
    droga dla rowerow :-)
    W druga strone jest podobnie. Czyli most R. jest w calosci jedna wielka
    droga dla rowerow ;-) I do tego ten nowotwor pieszo-rowerowy na
    chodnikach po obu jego stronach. Po prostu raj.
    Dzieki Ci o wielki za uswiadomienie mi tego...

    Pozdro

    Maseł

  • 365. Data: 2012-05-20 14:57:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Hm... możesz zacytować tą inaugurację tematu przez mnie?

    Nie wiesz kiedy zacząłeś swój udział w tym wątku i po której stronie się
    opowiedziałeś?
    No to do archiwum się udaj.

    > No jak to? "Wypierdalać na chodnik":P

    Coś Ci się pozajączkowało, nic takiego nie pisałem.
    Fajnie by było, gdyby tak to wyglądało, ale na dziś tak nie jest.

    >W razie jakby cię napad praworządnosci ogarnął (nie spodziewam się),

    A jednak.

  • 366. Data: 2012-05-20 14:58:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Tak - to ci którym średnia oscyluje w okolicach 5km/h

    Tak, ta średnia, o której nie masz zielonego pojęcia.

    > To objedź centrum - będziesz miał lepszą średnią:P

    Pewnie tak, ale jako że nie brandzluję się rowerami, nie zależy mi na
    maksymalizowaniu średniej, tylko na minimalnym zmęczeniu.

  • 367. Data: 2012-05-20 15:00:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup

    >w Polsce malo bezkolizyjnych DDR i
    > bezpiecznstwo rowerzystow mocno spada w momencie przecinania sie DDR z
    > jezdnia.

    Zgadza się.
    Dlatego wszystkie takie skrzyżowania powinny zostać zlikwidowane.
    Rower można przeprowadzić.

    No i PLONK WARNING, jak jeszcze raz spróbujesz NTG czyli propagowania
    pedalarskiej ideologii na tej grupie.

  • 368. Data: 2012-05-20 15:01:09
    Od: "Marek W." <l...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin MadMan

    > Ale Wy strachliwi jesteście, żałosne niedorajdy.

    ... powiedział niedorajda (podwójnie żałosny), który ma niewyobrażalne
    problemy z rowerami na drodze i się ich boi :)

  • 369. Data: 2012-05-20 15:05:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp9d9d$cvv$121@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Titus_Atomicus

    > Kolejny inteligentny inaczej. Czego nie rozumiesz w zdaniu, że kierowcy
    > nie muszą spodziewać się roweru tam gdzie nie powinien się znajdować
    > (czyli np. wtedy, gdy obok biegnie ścieżka rowerowa), więc jeśli pedalarz
    > jedzie w takim miejscu ulicą to stwarza zagrożenie?

    Przecietny samochodziarz nie odroznia DDR od ciagu pieszo rowerowego,
    podobnie przejazdu dla rowerow od przejscia dla pieszych.
    Jesli nie jest w stanie przewidziec obecnosci roweru na jezdni to brak
    mu zdolnosci przewidywania, co dyskryminuje go jako uczestnika ruchu.
    Hm, a co byloby gdyby tam na drodze byly jakies roboty drogowe?
    Wszystkie samochody wpadalyby do rowu?

    >Masz IQ=80, że to
    > przekracza Twoje zdolności pojmowania?

    Co ma IQ d prowadzena pojazdu? Nawet malpe mozna tego wyuczyc...

    >Nie przejmuj się, to podobno
    > jeszcze w normie. Powinieneś złapać jakąś fuchę np. przy odszlamianiu
    > rowów melioracyjnych i za 10 lat kupisz sobie wymarzonego, pełnoletniego
    > Golfa.

    Ale ja nie podzielam twoich marzen.

    > Masz jechać z taką, która jest bezpieczna w danej sytuacji. Z opisu nie
    > wygląda to groźnie. Wygląda tylko na to, że nie mogąc osiągnąć
    > maksymalnej prędkości uzurpujesz sobie prawo do łamania prawa jadąc ulicą
    > i wkurwiania kierowców swoim żałosnym, chybocącym się na lewo i prawo,
    > wehikułem.

    Ale ta DDR nawet nie spelnia warunkow technicznych dla DDR.
    I co masz na mysli piszac: predkosc maksymalna?
    I moze idz na rower (jak zlapiesz jakas fuche, to moze za jakis czas
    bedzie cie na niego stac) - zapoznasz sie praktycznie z tym wynalazkiem,
    bo na razie opowiadasz androny.

    --
    TA

  • 370. Data: 2012-05-20 15:06:37
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-20 13:36, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    cs.put.poznan.pl...

    > Nieprawda.
    > Jest normalny znak C-13 "droga dla rowerów ", stoi już przy ulicy
    > Piotrowo, przy wjeździe na drogę rowerową w ulicy Kórnickiej.
    > Właśnie sprawdziłem na google street view.

    fakt - masz racje, jest tam C-13. Choc nie wiem od kiedy. Patrzac na
    chodnik obok tej jezdni spodziwalem sie jednak innego oznakowania.

    A teraz pytanie - dla tych, ktorzy nie znaja okolicy. Jak
    zinterpretujecie takie oznakowanie:
    http://g.co/maps/skadb (widac jezdnie, przy jej prawej krawedzi C-13, a
    troche dalej kolorowy, szaro-czerwony chodnik)
    Dla utrudnienia przykryjcie ulice i chodnik sniegiem :-)

    > Więc nie rozsiewaj bzdur.

    Przepraszam - masz racje jest tam C-13, ale nie dotyczy on chodnika,
    tylko jest ustawiony z prawej strony jezdni :-)
    Z drugiej strony mostu jest tak samo :-)

    Pozdro

    Maseł