-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!news-out.read
news.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 12 Feb 2014 17:30:54 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
References: <ld3mrm$a2b$1@news.vectranet.pl>
<12uofxlnunlzs$.8hhmaiati22o$.dlg@40tude.net>
<ldb4fd$8dk$1@news.task.gda.pl> <ldbdgr$o8f$8@dont-email.me>
<52f94644$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
<ldbh4p$o8f$14@dont-email.me> <ldch1q$ktq$1@node2.news.atman.pl>
<ldcn9c$kmm$1@dont-email.me> <ldcoti$t5h$1@node2.news.atman.pl>
<ldcpds$kmm$2@dont-email.me> <ldcpqh$ttt$1@node2.news.atman.pl>
<ldcqoa$kmm$3@dont-email.me> <ldcrjp$o4$1@node1.news.atman.pl>
<ldcsaj$kmm$4@dont-email.me> <ldcu1e$2ju$1@node2.news.atman.pl>
<ldcudo$qmi$1@node2.news.atman.pl> <ldcvd3$43p$1@node2.news.atman.pl>
<1bf5l559esalh.48bdsbq56ltx$.dlg@40tude.net>
<52fa8387$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
<1xrni47q0z270$.9arl4exxxv9w.dlg@40tude.net>
<ldf7j9$jbr$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<ldfa8h$meh$1@node1.news.atman.pl>
<52fb9d73$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <52fb9d73$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 65
Message-ID: <52fba1fe$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1392222718 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2209 109.241.238.172:51568
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523699
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-12 17:12, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w
> W dniu 2014-02-12 08:49, J.F. pisze:
> (...)
>>> Ale dlaczego Niemcy skresliles ?
>> Nie skreśliłem,
>
> Wiec jednak ktos sie na to zdecydowal i najwyrazniej mozna :-P
Ktoś się na to zdecydował w jednym kraju dawno temu i teraz jest
problem.
>> ale Niemcy ograniczeń nie zdejmują,
>> a wręcz przeciwnie. Zresztą ten brak ograniczeń to ładnie
>> wygląda jako hasełko.
>
> A wrecz przeciwnie. Tam gdzie ograniczenie ma sens, tam jest.
Co wręcz przeciwnie? Znaczy stawianie ograniczeń (a nie zaleceń)
+ zalecenia + jednak ciągła kampania o wprowadzenie administracyjnego
ograniczenia to jednak nie jest chęć ograniczenia prędkości z jaką
się ludzie poruszają?
> Przychodzi remont/przebudowa/rozbudowa i ograniczenie sciagaja.
Różnie to bywa, ale trudno by bez specjalnego uzasadnienia stało
ograniczenie, skoro brak jest takowych administracyjnych.
> A statystyki mowia ze Niemcy maja srednia wypadkowosc na autostradach.
> Wieksza niz Szwedzi czy Anglicy, ale mniejsza niz poludniowe kraje,
> gdzie limity rzedu 130 sa.
Pokaż te statystyki - zobaczymy z czego może ona wynikać. Bo tak
na sucho to wiesz, np. ze zwiększonej produkcji lnu w Rumunii.
> Nieprzestrzegania predkosci zalecanej :-)
Skoro mogę trochę szybciej to jakim miałbym się wstydem okryć?
Może nie powinienem też jeździć BMW?
> Hm, wylecisz z drogi , spadniesz z 2-3 m skarpy pechowo na dach ...
> slupki to wytrzymaja ?
Generalnie w wymyślaniu wyimaginowanych wydarzeń masz spore
doświadczenie:>
> Tak czy inaczej - po zasnieciu zapewne zatrzymasz sie na jezdni w sposob
> dosc gwaltowny.
Ja już pisałem - niekoniecznie w ogóle musi dość do poważnego
zdarzenia, czy w ogóle do jakiegokolwiek.
> Inni za toba dadza rade zahamowac/ominac, czy nie ?
Ostatnio im się udało.
>>> Powiedzmy ze jakby usnal, to koniec moglby tak samo wygladac.
>> Czyli typowy nieprzewidywalny wypadek jakich wiele i niczego
>> dokładnie nie udowadnia:>
>
> Demonstruje ze barierka moze i dobra, ale ciezarowki z tylu nie.
Czyli typowy nieprzewidywalny wypadek jakich wiele i niczego
dokładnie nie udowadnia:>
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.14 17:46 Artur Maśląg
- 12.02.14 18:00 Shrek
- 13.02.14 09:43 r...@k...pl
- 13.02.14 13:22 Andrzej Lawa
- 14.02.14 14:39 Prot Ogenes
- 14.02.14 15:40 r...@k...pl
- 14.02.14 15:57 Andrzej Lawa
- 14.02.14 18:00 Prot Ogenes
- 24.02.14 16:56 r...@k...pl
- 24.02.14 16:56 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=