    Date: Fri, 31 Mar 2023 16:37:16 +0200
    Subject: Re: Pen z Ventoyem
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.comp.os.linux
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    W dniu 30.03.2023 o 11:42, Roman Tyczka pisze:

    > Zrobiłem sobie pendrajwa z Ventoyem, zadowolony wrzuciłem z 20 obrazów
    > różnych Linuxów i Windows, i czekałem na okazję użycia.
    Taki offtopic, ale jaki jest sens instalować kilka dystrybucji linuksa
    na penie? O Windowsa nie będę się wypowiadał, ale jeśli chodzi o
    linuksa, to nie lepiej by było zainstalować sobie jedną dystrybucję i na
    niej odpowiednie programy i ustawienia? Ja tak mam zrobione i póki co,
    działa to bardzo fajnie. Mam zawsze te same ustawienia i programy, więc
    nie muszę się obawiać, że coś nie zadziała.

    Co jest takiego, co wymusza konieczność uruchamiania kilku dystrybucji?