  • Data: 2020-06-24 21:03:45
    Temat: Re: Phev w ofensywie
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/06/2020 20:49, RadoslawF wrote:
    > Idiotycznym argumentem jest propozycja cyklicznego manicure
    > bo i tak pojechać się nie da. Lub zakupów.

    Brawo. Miało to obnizyć debilizm argumentu o poruszaniu się autem
    elektrycznym na długicha trasach. Wspaniale że to wreszcie zauważyłeś,
    tak to debilizm.

    Aczkolwiek mam niejaką wątpliwośc czy robiłeś kiedykolwiek zakupy z
    kobietą...

    > To dlaczego wystartowałeś ze swoją hipokryzją?

    Żeby postawić te debilizmy w kontraście z innymi debilizmami. Niektórzy
    dopiero wtedy dostrzegają co mówią. Kiedy się ich posadzi obok czegoś
    równie absurdalnego.

    > Dlaczego uczestniczysz w tej dyskusji zamiast się powstrzymać?

    Ponieważ mam zasadę że tępe debilizmy ideologiczne należy rozdeptywać w
    zarodku. Nie zrobiono tego z antyszczepionkowcami i płaskoziemcami i się
    rozrośli. Za chwilę okaże się że samochody elektryczne powodują autyzm z
    genderem w G5.

    > Tak bardzo lubisz to szambo czy jednak jesteś oszołomem?

    Czasem jak komuś pokazuje palcem że pływa w szambie to dostaje dokładnie
    taką reakcję. Nie jesteś pierwszy ani ostatni. Mimo to warto.