  • 21. Data: 2020-04-09 08:50:11
    Temat: Re: Statystyki wypadków za 2019
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w
    <news:5e8e050b$0$499$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Sam jestes idiota - a gdzie tu napisane, ze na przejsciu ?

    Ile różnych czerwonych dla pieszych widziałes a przejścia nie było?
    Ech... JF

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2020-04-09 08:56:46
    Temat: Re: PiS nie rokuje
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 08.04.2020 o 14:09, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > https://moto.pl/MotoPL/7,88389,25851913,rok-2019-to-
    kolejny-w-ktorym-wzrosla-liczba-zabitych-na-drogach.
    html#s=BoxOpMT

    > Kolejny rok i słupki w górę. Co robią źle ?
    Jeżeli ktoś działa tak, jak czerwonoarmijny mechanik, który cokolwiek
    naprawiał, czy to czołg, czy zegarek zawsze używając do tego ciężkiego
    młota, to czego się spodziewać?
    Coraz większe kary i coraz ciaśniejszy kaganiec niczego nie zmienią.
    Jacek

  • 23. Data: 2020-04-09 09:37:19
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-04-08 17:10, J.F. wrote:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup
    [...]
    > bo to nieistotne - malo zagraza bezpieczenstwu
    Pęknięta końcówka wahacza, a coś takiego kilka lat temu podczas
    przeglądu diagnosta mi na szarpaku wykrył, w chuj zagraża
    bezpieczeństwu. Nawet trochę się ucieszyłem, że wykrył, chociaż kilka
    ładnych stówek mnie to kosztowało...

  • 24. Data: 2020-04-09 09:59:38
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-04-08 18:57, Zenek Kapelinder wrote:
    [...]
    > Nie lubię piwa.
    Nie przejmuj się, niektórzy tak mają. Też miałem kiedyś w robocie
    koleżkę, który walił tylko wódę, a piwa nie tykał. :-)

    > Kiedyś miałem okazję spróbowania piwa alkoholowego i bezalkoholowego.
    > Dla mnie pod względem efektów smakowych piwo bezalkoholowe nie
    > różniło się od tego z alkoholem.No ale jak tu zrobić bezalkoholowego portera
    bałtyckiego (np. Żywiec
    Porter, bardzo zacne piwo), który niejako z definicji musi ,,kopać", t.j.
    mieć te 8-9% alkoholu.

  • 25. Data: 2020-04-09 10:14:21
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-04-08 20:38, Poldek wrote:
    [...]
    > O-tttto-tto-tooo....
    > Wyjątkowo uciążliwe są hałasujące wydechy i rażące światła. Podpisuję
    > się czterema kopytami.
    W sam raz w przypadku chińskich świateł do jazdy dziennej chodzi o to,
    że gówno je widać. Zupełnie nie są rażące. Rażące, i słusznie, to są te
    montowane firmowo.

  • 26. Data: 2020-04-09 10:20:02
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/04/2020 00:59, Budzik wrote:

    > No to ty chcesz karac za brak przegladu czy za zły stan?

    Jedno wynika z drugiego. Najczesciej

    > Ach, czyli ty chcesz karac nie tych co zle jezdza a tych co duzo jezdza
    > bo wiadomo, ze mandat to w najwiekszym stopniu kwestia
    > prawdopodobienstwa.
    >
    > Ogolnie mam wrazenie ze z jednej strony wytykasz bezsensowne przepisy, z
    > drugiej strony chcesz wprowadzac kolejne bezsensowne.

    Chcesz mi powiedziec, ze jak ktos robi 100/50 w zabudowanym to mandat to
    jest kwestia prawdopodobienstwa? Zgadzam sie, albo beda stali i zlapia
    albo i nie. Jezeli bat w postaci zwyzki ceny ubezpieczenia za
    przekraczanie predkosci jest dla ciebie bez sensu, to slucham lepszej
    propozycji jak poprawic bezpieczenstwo na polskich drogach.

  • 27. Data: 2020-04-09 10:26:46
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Jezeli bat w postaci zwyzki ceny ubezpieczenia za
    przekraczanie predkosci jest dla ciebie bez sensu, to slucham lepszej
    propozycji jak poprawic bezpieczenstwo na polskich drogach.

    A) problem jest rozwiązywalny
    B) end usera cxxx obchodzi co trzeba zrobić, ma działać i tyle

    Gamonie jednak nie dają rady

  • 28. Data: 2020-04-09 10:27:01
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/04/2020 00:00, Zenek Kapelinder wrote:
    > Przy ponad jedenastu litrach czystego spirytusu na głowę Polaka udowodnij że nie ma
    kilku milionów alkoholików. Czy zdajesz sobie sprawę z tego ze podzielenia 11 litów
    wódki na łeb wypiłeś dzisiaj prawie malpke. I to codziennie wypijasz statystyczna
    małpkę a tak jak tutaj jestesmy to dwie bo ja nie pije. No i co pijacka mordo
    wychlewajaca tygodniowo lepiej niż pół litra? To teraz wyobraź sobie że ty tylko mój
    przydział wypiłeś. A co mają powiedzieć tacy co mają starych teściów i rodziców co im
    lekarz zabronił picia alkoholu i nie piją. Trójkę dzieci i niepijaca żonę. Taki ktoś
    nie ma prawa mieć 0,0 na alkomacie.

    Statystycznie to ja i moj pies mamy po trzy nogi.

  • 29. Data: 2020-04-09 10:30:39
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/04/2020 17:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik K n...@e...com ...

    > a po co ci laweta?

    Nie wiem, zastanowmy sie. Moze po to aby nie mogl dalej jechac.

    > Chodzi ci o sytuacje gdzie auto nie przesżł obadania czy wtedy gdy
    > własciciel zapomniał?

    Jedno najczesciej wynika z drugiego. Poza tym w przyapdku kolizji
    pojawia sie kolejny problem.

    > ? Policja pozwoli odjechac kierowcy bez uprawnien?

    Pozwoli ci wezwac kogos z PJ. Chodzi o swiadomosc nieuchronnej kary.

    > Najlepiej 3 godziny...

    To slucham jakie masz propozycje aby poprawic bezpieczenstwo na polskich
    drogach. Smialo, bo negowac kazdy moze.

  • 30. Data: 2020-04-09 10:35:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-04-2020 o 10:20, K pisze:

    > Jezeli bat w postaci zwyzki ceny ubezpieczenia za
    > przekraczanie predkosci jest dla ciebie bez sensu

    KAPELUSZ PLONK WARNING

    >, to slucham lepszej
    > propozycji jak poprawic bezpieczenstwo na polskich drogach.

    Poprawa infrastruktury, poprzez FIZYCZNE oddzielenie od siebie kierunków
    ruchu, oraz szczególnie ruchu pieszych czy rowerów.
    Choćby na WSZYSTKICH ulicach przelotowych.

    Czyli coś dokładnie odwrotnego niż się dzieje w tej chwili w miastach w
    Polsce.

    Plus bezkolizyjne obwodnice, także dzielnic i centrów miast, żeby nikt
    kto nie ma w danej dzielnicy nic do załatwienia nie potrzebował do niej
    wjeżdżać.