    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: PiS nie rokuje
    Date: Thu, 9 Apr 2020 09:20:02 +0100

    On 09/04/2020 00:59, Budzik wrote:

    > No to ty chcesz karac za brak przegladu czy za zły stan?

    Jedno wynika z drugiego. Najczesciej

    > Ach, czyli ty chcesz karac nie tych co zle jezdza a tych co duzo jezdza
    > bo wiadomo, ze mandat to w najwiekszym stopniu kwestia
    > prawdopodobienstwa.
    >
    > Ogolnie mam wrazenie ze z jednej strony wytykasz bezsensowne przepisy, z
    > drugiej strony chcesz wprowadzac kolejne bezsensowne.

    Chcesz mi powiedziec, ze jak ktos robi 100/50 w zabudowanym to mandat to
    jest kwestia prawdopodobienstwa? Zgadzam sie, albo beda stali i zlapia
    albo i nie. Jezeli bat w postaci zwyzki ceny ubezpieczenia za
    przekraczanie predkosci jest dla ciebie bez sensu, to slucham lepszej
    propozycji jak poprawic bezpieczenstwo na polskich drogach.