    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Piękna, ekologiczna katastrofa...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 17 Jun 2022 19:38:10 +0200

    On Fri, 17 Jun 2022 12:22:20 +0200, r...@k...pl wrote:

    > I nie muszą wymieniać całej instrastruktury, a potem okazuje się, że ceny w
    > sklepach u nich takie jak u nas...

    Skleroza mi wyciela, ale Niemcy mieli jakis rekordowy przetarg
    na kolejną technologie, ale co to bylo ... UMTS ?

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Szalenstwo-UMTS-w-N
    iemczech-115429.html

    rok 2000,
    "Wczoraj, po 160 rundach, za sześć zezwoleń na świadczenie usług
    telekomunikacyjnych trzeciej generacji koncerny telekomunikacyjne
    oferowały łącznie już 46,9 mld euro (42,7 mld USD). Najwyższą cenę,
    4,03 mld euro, zaproponował koncern MobilCom, [...]
    Analitycy uważają, że władze niemieckie pozyskają z przetargu
    rekordowe 58 mld USD."

    A nasze co - skasowaly po 750mln euro, bez przetargu i to platne w
    dwoch ratach :-)

    Ale LTE w Niemczech sie pojawilo i pare lat temu bylem pod wrazeniem
    predkosci.

    J.