  • Data: 2022-06-19 14:42:43
    Temat: Re: Piękna, ekologiczna katastrofa...
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-06-18 o 19:49, Cavallino pisze:

    > Nic się nie zamknęło, a jeśli ktoś sobie uroił, że elektryki rozwiążą
    > przy okazji problem korków i zużywających się opon, to chyba wcześniej
    > musiał mocnego baranka w ścianę zaliczyć.
    > Temat totalnie z dupy.
    >
    > Równie dobrze można napisać że nie rozwiązały też problemu zidiocania
    > społeczeństw, co jest katastrofą ekologiczną.....

    Jeszcze trzeba niejednego skoku, żeby matoły zrozumiały, że - ja to
    mówią "We don't need more driverless cars. We need more carless
    drivers". Optymistyczne jest to, że paliwa drożeją i energia ogólnie
    drożeje, co powinno skłonić niektórych ludzi do zastanowienia się, czy
    naprawdę jest sens jechać samochodem.