    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszenstwo pieszego
    Date: Wed, 25 Nov 2020 21:59:38 +0100

    W dniu 25.11.2020 o 17:40, J.F. pisze:

    > Rzad kisi przepisy wprowadzajce pierwszenstwo pieszego ... wiec piszcie
    > do  poslow, poki jeszcze nie jest za pozno :-)

    o ile wiem, NA przejściu pieszy ma pierwszeństwo, czy PRZED już też, czy
    to pobożne życzenie lub obietnica?
    Jak to jest teraz z pieszymi na pasach? Ma zachować szczególną
    ostrożność czy coś jeszcze? Bo moim zdaniem szczególna ostrożność
    wyklucza korzystanie ze smartfona.
    TERAZ żaden pieszy nie dostaje mandatu za korzystanie z pasów jak ciele
    - bez patrzenia czy kierowca samochodu zdąży wyhamować, czy po
    wprowadzeniu nowego przepsu coś się zmieni? W sensie: kochanie
    rozjechałem pieszego na pasach: Rany Boskie pójdziesz do więzienia. Nie
    nie pójdę bo pisał esemesa - więc zapłaci nam za remont auta? Tak to ma
    wyglądać? Wątpię, więc przepis jest pozbawiony sensu. to tak jakby
    wprowadzić zakaz zabijania ludzi od wtorku do piątku w godzinach 13-16.

    ToMasz