  • 1. Data: 2020-11-25 17:40:04
    Temat: Pierwszenstwo pieszego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Rzad kisi przepisy wprowadzajce pierwszenstwo pieszego ... wiec
    piszcie do poslow, poki jeszcze nie jest za pozno :-)

    J.

  • 2. Data: 2020-11-25 18:20:39
    Temat: Re: Pierwszenstwo pieszego
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/11/2020 16:40, J.F. wrote:

    > Rzad kisi przepisy wprowadzajce pierwszenstwo pieszego ... wiec piszcie
    > do  poslow, poki jeszcze nie jest za pozno :-)

    PiS sie teraz skonfliktuje z dwoma kolejnymi grupami spolecznymi,
    kierowcami za pieszych, pieszymi za zakaz uzywania telefonu na przejsciu
    dla pieszych. Bedzie fala protestow ;)

  • 3. Data: 2020-11-25 18:26:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Oczywiście mamy pisać że kisili a skutecznie?

    Wszak każdy myślący człowiek wie że pierwszeństwo pieszego to DEBILNY
    POMYSŁ lewackich odszepieńców ;-)

  • 4. Data: 2020-11-25 18:36:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2020 o 17:40, J.F. pisze:

    > Rzad kisi przepisy wprowadzajce pierwszenstwo pieszego ... wiec piszcie
    > do  poslow, poki jeszcze nie jest za pozno :-)

    Który to już raz?

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-11-25 18:37:32
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-11-25 o 18:26, _Master_ pisze:
    > Oczywiście mamy pisać że kisili a skutecznie?
    >
    > Wszak każdy myślący człowiek wie że pierwszeństwo pieszego to DEBILNY
    > POMYSŁ lewackich odszepieńców ;-)

    Lewactwu chodzi o depopulację co maja w programie.

  • 6. Data: 2020-11-25 21:34:29
    Od: "JulEk" <p...@f...pl>

    > Rzad kisi przepisy wprowadzajce pierwszenstwo pieszego ... wiec piszcie do
    > poslow, poki jeszcze nie jest za pozno :-)
    >
    > J.

    Nie jest za późno - na co ?

  • 7. Data: 2020-11-25 21:59:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.11.2020 o 17:40, J.F. pisze:

    > Rzad kisi przepisy wprowadzajce pierwszenstwo pieszego ... wiec piszcie
    > do  poslow, poki jeszcze nie jest za pozno :-)

    o ile wiem, NA przejściu pieszy ma pierwszeństwo, czy PRZED już też, czy
    to pobożne życzenie lub obietnica?
    Jak to jest teraz z pieszymi na pasach? Ma zachować szczególną
    ostrożność czy coś jeszcze? Bo moim zdaniem szczególna ostrożność
    wyklucza korzystanie ze smartfona.
    TERAZ żaden pieszy nie dostaje mandatu za korzystanie z pasów jak ciele
    - bez patrzenia czy kierowca samochodu zdąży wyhamować, czy po
    wprowadzeniu nowego przepsu coś się zmieni? W sensie: kochanie
    rozjechałem pieszego na pasach: Rany Boskie pójdziesz do więzienia. Nie
    nie pójdę bo pisał esemesa - więc zapłaci nam za remont auta? Tak to ma
    wyglądać? Wątpię, więc przepis jest pozbawiony sensu. to tak jakby
    wprowadzić zakaz zabijania ludzi od wtorku do piątku w godzinach 13-16.

    ToMasz

  • 8. Data: 2020-11-25 22:53:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2020 21:59:38 +0100, ToMasz napisał(a):

    > o ile wiem, NA przejściu pieszy ma pierwszeństwo, czy PRZED już też, czy
    > to pobożne życzenie lub obietnica?

    To doprawdy jest głupie podejście. Można inaczej. Nie jest ważne w
    którym miejscu się zaczyna pierwszeństwo pieszego. Jeśli tylko zostanie
    on poszkodowany na przejściu - winny jest zawsze kierowca. Proste, nie?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 9. Data: 2020-11-26 00:41:03
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-11-25 o 21:59, ToMasz pisze:

> [...]
    > TERAZ żaden pieszy nie dostaje mandatu za korzystanie z pasów jak ciele
    > - bez patrzenia czy kierowca samochodu zdąży wyhamować,

    Jedz z taką prędkością, żebyś zdążył wyhamować, to zawsze zdążysz
    wyhamować. Właśnie do tego to się wszystko sprowadza.

  • 10. Data: 2020-11-26 04:06:51
    Od: "JulEk" <p...@f...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > którym miejscu się zaczyna pierwszeństwo pieszego. Jeśli tylko zostanie
    > on poszkodowany na przejściu - winny jest zawsze kierowca. Proste, nie?

    Czyli pieszy to święta krowa - tak jak w Indiach.