  • Data: 2020-11-27 18:49:45
    Temat: Re: Pierwszenstwo pieszego
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.11.2020 o 18:20, ToMasz pisze:
    > nie. skoro ja i ty musimy się spotkać, to niech zatrzyma się ten kto ma
    > mniejsza masę. taka zasada działa na morzach i oceanach i nikt z tego
    > problemu nie robi.

    Nie do końca - bo jak rozumiem chodzi ci o to że duże statki mają
    pierwszeństwo przed jachtami, czy jakoś tak? Otóż te duże są duże, bo
    przewożą dużo ładunku. W naszym przypadku chesz mieć pierwszeństwo
    usiłujesz pod pozorem ekologii przyznać tym co swoją dupę ubrali w
    pótorej tony stali i pierdzą;) Nie. To droga do nikąd. Zresztą bądź
    konsekwentny - daj pierwszenstwo tirom na osobówkami - to ma więcej
    sensu, bo one przynajmniej mają powód być duże:P

    > Mało tego, na naszych ulicach też w pewnien sposób to działa. tam gdzie
    > jest więcej aut, tam jest dłużej zielone. Czyli mamy zasadę - w kupie siła.

    Przemyśl to jeszcze raz - w centrum miast w kupie to są piesi:P

    > Z pieszymi mamy dwa problemy. piewszy to brak przewidywalności
    > zachowania.

    Tak, wiem. Lezą do tego przejścia i chuj wie po co:P

    > Czyli swieta krowa moze wejść na pasy, lub nie.

    Wiem. Robią to specjalnie żeby kierowców wkurwiać:P Dochodzą do
    przejścia i zawracajom:P Rozmawiamy poważnie?

    > Więc ilość
    > pasów powoduje naruralne ograniczenie prędkości, nagłe hamowania, brak
    > płynności. Gdyby taki pieszy chcący przejść przez pasy MUSIAŁ podnieść
    > rękę - mielibyśmy szybszą i płynniejszą jazdę.

    Nie rób z polaków etnicznych idiotów (choć może...). Pieszy idący do
    przejścia idzie z zasady po to żeby przejść. Wyjątki mogę na jednej ręce
    na rok policzyć, czyli są statystycznie nie istotne. Uważasz, że polak
    jest głupszy od niemca czy francuza? Nawet włosi jak rozganiają pieszych
    to robią to dlatego że tak u nich się robi a nie dlatego, że nie widzą
    po co i piesi po przejściach łażą:P

    > ale panie.... pieszy to
    > nie przeszkolak żeby takie hańbiące, ograniczające wolność i głupie
    > gesty wykonywać.

    Oczywiście że tak. To może ty pokazuj dwa palce skierowane w górę zanim
    ruszysz na zielonym i dwa w dół na czerwonym. Bo tak! Japońscy
    maszyniści tak robią wiec musi mieć sens.

    --
    Shrek