  • Data: 2020-11-27 18:20:57
    Temat: Re: Pierwszenstwo pieszego
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już nie pieprz za przeproszeniem z tą ekologią, bo to bzdurna
    > argumentacja - "skoro więcej smrodze, to powinienem być nagradzany
    > pierwszeństwem":P
    nie. skoro ja i ty musimy się spotkać, to niech zatrzyma się ten kto ma
    mniejsza masę. taka zasada działa na morzach i oceanach i nikt z tego
    problemu nie robi.
    Mało tego, na naszych ulicach też w pewnien sposób to działa. tam gdzie
    jest więcej aut, tam jest dłużej zielone. Czyli mamy zasadę - w kupie siła.
    Z pieszymi mamy dwa problemy. piewszy to brak przewidywalności
    zachowania. Czyli swieta krowa moze wejść na pasy, lub nie. Więc ilość
    pasów powoduje naruralne ograniczenie prędkości, nagłe hamowania, brak
    płynności. Gdyby taki pieszy chcący przejść przez pasy MUSIAŁ podnieść
    rękę - mielibyśmy szybszą i płynniejszą jazdę. ale panie.... pieszy to
    nie przeszkolak żeby takie hańbiące, ograniczające wolność i głupie
    gesty wykonywać. lepiej niech każdy kierowca samochodu zrobi parę gestów
    pedałami hamulca i gazu. te ruchy są delikatne i ich nie widać.

    dalej zwaracam uwagę że dyskusja toczy się w złym kierunku i w dodatku
    niebezpiecznym. Ja dalej uważam że przepis ze smartfonem jest bez sensu.

    ToMasz