  • Data: 2020-11-27 16:19:08
    Temat: Re: Pierwszenstwo pieszego
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.11.2020 o 08:11, ToMasz pisze:

    > ostatnio gość z niemieć pokazywał że przejść takich jak u nas, które nie
    > mają sygnalizacji świetlnej, jest garstka.

    Bo tak jak pisałem przejscie w "naszym" rozumieniu mają wszędzie. Au nas
    jest nasrane przejść bo... przejścia nie są wbrew nazwie dla pieszych, a
    przeciw nim - żeby gdzie indziej nie mogli przechodzić - to tak jakby
    utrzymywać, że ogrodzenie jest dla bydła;) Dlatego jest nasrane, żeby
    nie było dalej niż 100m bo inaczej można na legalu w większości
    przypadków przechodzić:P

    > W skrócie. Jedno przejście na kilometr - kole w oczy, wymusza czujność.
    > przejście co "kwartał" przestaje być zauważane, a szukanie pieszego na
    > każdym z nich tamuje ruch. mocno. nieekologicznie.

    Już nie pieprz za przeproszeniem z tą ekologią, bo to bzdurna
    argumentacja - "skoro więcej smrodze, to powinienem być nagradzany
    pierwszeństwem":P Sam przyznasz, że mocno bez sensu. To może również
    pierwszeństwo według norm euro - kto wyższa ten stoi:P

    --
    Shrek