-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.alt.net!nx01.iad01.newshosting.com!new
shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 7 Oct 2014 15:02:45 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
In-Reply-To: <o...@h...linksys>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1410071453070.2900@quad>
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
<m0n0iv$19k$1@mx1.internetia.pl>
<5430f90b$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<m0rd9k$os5$1@node2.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<Pine.WNT.4.64.1410070208020.3468@quad>
<o...@h...linksys>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1412691283 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18077 83.15.167.123:63902
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546337
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 7 Oct 2014, SW3 wrote:
> Drogi przelotowe, szersze, na których obowiązuje większa prędkość, którymi
> porusza się więcej pojazdów mają przeważnie pierwszeństwo na skrzyżowaniach
Ten aspekt ma dwie strony - z jednej są przejścia o małych ruchu,
wyznaczone "bo nie ma gdzie przejść", i tam pierwszeństwo pieszych
nie będzie dokuczliwe, z drugiej są przejścia o dużym ruchu pieszych,
na których to piesi są odpowiednikiem "drogi głównej".
Już raz pisałem - wrażenie "dużej liczby tracących czas" jest
istotnie zniekształcone przez fakt, że samochód potrzebuje na
drodze dużo miejsca, ćwierćkilometrowa "paczka samochodów"
przekłada się na równoważnik niewielkiej garstki pieszych.
Dodatkiem do tych przejść jest fakt, że są "oświatłowane"
(sygnalizacją).
W sumie tak naprawdę szukanie dziury w całym dotyczy niewielkiej
liczby przejść o średniej gęstości ruchu i bez sygnalizacji.
Za to można by zrezygnować z sygnalizacji, tam gdzie dzisiejesze
ustawienie zakłóca ruch pojazdów :> (przystanek tramwajowy,
piesi wychodzą, czerwone, droga pusta bo pół km dalej światła
zatrzymały, ale przechodzą, w końcu zapala się zielone, idzie
dwu praworządnych niedobitków i jeszcze pół minuty po ich
przejściu cała mająca czerwone kolumna stoi - bo wszak czas
jest oszacowany na przejście "pół tramwaju ludzi").
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 07.10.14 16:44 Shrek
- 07.10.14 18:23 Cavallino
- 07.10.14 18:29 Cavallino
- 07.10.14 18:42 k...@g...com
- 07.10.14 19:18 neelix
- 07.10.14 19:32 John Kołalsky
- 07.10.14 19:37 Shrek
- 07.10.14 19:48 neelix
- 07.10.14 19:56 neelix
- 07.10.14 20:07 neelix
- 07.10.14 20:09 neelix
- 07.10.14 20:21 neelix
- 07.10.14 20:36 neelix
- 07.10.14 22:51 Gotfryd Smolik news
- 07.10.14 22:17 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=