-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Date: Wed, 22 Oct 2014 11:41:49 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 40
Message-ID: <m27u4r$77f$1@node1.news.atman.pl>
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl> <m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl>
<m0ll19$453$1@node2.news.atman.pl> <m0lloo$rr5$1@node1.news.atman.pl>
<8...@p...pl.invalid>
<m0ltjp$cvi$1@node2.news.atman.pl> <m0mc7u$krp$1@node1.news.atman.pl>
<m0mhqb$26d$1@node2.news.atman.pl> <m0mkor$u43$1@node1.news.atman.pl>
<m0mlmc$679$1@node2.news.atman.pl>
<54315b25$0$3180$65785112@news.neostrada.pl>
<m0s42e$oc1$1@node1.news.atman.pl>
<54319e59$0$12633$65785112@news.neostrada.pl>
<m0t7ne$sgl$2@node1.news.atman.pl>
<543ac371$0$12645$65785112@news.neostrada.pl>
<m1ej6p$7tj$1@node1.news.atman.pl>
<543d78b9$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m1k2lk$bbg$1@node2.news.atman.pl> <m1md68$rau$1@mx1.internetia.pl>
<m1mrm0$2ed$1@node1.news.atman.pl> <m1rvai$mas$1@mx1.internetia.pl>
<m1svok$2sl$1@node2.news.atman.pl> <m1t64v$n1h$1@mx1.internetia.pl>
<m1u4dh$7m1$3@node2.news.atman.pl>
<54462e28$0$12625$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1413970907 7407 83.142.198.226 (22 Oct 2014 09:41:47
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Oct 2014 09:41:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <54462e28$0$12625$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547589
[ ukryj nagłówki ]On 2014-10-21 11:57, neelix wrote:
>>> No właśnie, a pod pieszych "chcesz" organizować
>> Dlaczego pod pieszych - normalnie - skoro ma pierwszeństwo, to niech ma.
>
> Prawa pieszego dzisiaj są wystarczające.
Widać doszli do wniosku, że nie są. Ja też jestem takiego zdania, ty
przeciwnego. Bywa - na tym polega dyskusja. Tylko ty nie masz żadnych
argumentów poza aksjomatem "pieszy na drodze jest gościem i persona non
grata". Aksjomat to aksjomat - powinien być oczywisty. twój taki nie jest.
> Nadawanie przywilejów na jezdni
> jest nieuzasadnione i absurdalne.
Ale ja bardzo przepraszam - co nieuzasadnionego i absurdalnego jest w
tym, że skoro ma pierwszeństwo, to ma mieć pierwszeństwa (a nie
pierwszeństwo, jak nic nie jedzie). To obecny kształt prawa jest
absurdalny - masz pierwszeństwo, ale jak jedzie "podporządkowany" to nie
możesz z pierwszeństwa skorzystać. Takie "pierwszeństwo" tłumacząc na
ludzki nazywa się "ustąp pierwszeństwa".
> Jako pieszy nie chcę żadnych
> dodatkowych praw. Mogę spokojnie poczekać aż przejadą samochody.
To czekaj...
> Mam
> swoje prawa na chodniku. Jeśli ktoś je zaburza to najczęściej
> rowerzyści. Zdarzają się też niedouczeni parkujący kierowcy, ale na to
> jest prawo i kary. Wczoraj by mnie baba rozjechała rowerem, która
> zamiast skręcać na skrzyżowaniu po jezdni skręcała na chodniku, bo
> jechała chodnikiem.
A mi wczoraj baba drogę zajechała na jezdni. Ale co z tego wynika? Może
zapytać wróżbity Macieja... ?
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.14 16:48 Cavallino
- 22.10.14 20:05 John Kołalsky
- 22.10.14 20:06 John Kołalsky
- 22.10.14 21:56 Czesław Wiśniak
- 23.10.14 00:12 John Kołalsky
- 23.10.14 02:03 Gotfryd Smolik news
- 23.10.14 11:08 Witolko
- 23.10.14 17:29 Cavallino
- 23.10.14 20:18 John Kołalsky
- 01.11.14 14:04 neelix
- 01.11.14 14:13 neelix
- 01.11.14 14:15 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=