  • Data: 2009-01-15 12:28:46
    Temat: Re: Plasma czy LCD
    Od: Tom01 <b...@m...pl_mastif_przez_dwa_f> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin 'Cooler' Kuliński pisze:
    > Dobrze, że mój TV LCD o tym nie wie.

    Wchodzimy w tym momencie w zakres Pana preferencji, a nie cech
    obiektywnych. Przed wystawą z wielkimi LCD TV stoi zazwyczaj tłumek z
    rozdziawionymi japami. Obraz żyleta, jaskrawy, kolorowy. To mami,
    oszukuje zmysły. Jednakowoż nie ma żadnych szans na ustawienie takiego
    TV tak, aby dawał obraz taki jak kiedy spoglądamy przez okno.
    Niezależnie od ceny i klasy. Pewnych własności nie da się ominąć.

    > Plazma migocze. Poważnie.

    I co z tego?

    --
    Tomasz Jurgielewicz