  • 1. Data: 2010-02-23 12:31:22
    Temat: Re: Płatne parkowanie, czyli wystarczy mieć niekoniecznie być i opłata się należy
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Sprawa ciekawa, bo moze dotyczyc kazdego, wiec przesylam z grupy prawo
    Warto przeczytac korespondencje na stronie, do ktorej link zamiescil
    autor

  • 2. Data: 2010-02-23 14:05:57
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 23 Lut, 12:31, VoyteG <V...@h...com> wrote:
    > Sprawa ciekawa, bo moze dotyczyc kazdego, wiec przesylam z grupy prawo
    > Warto przeczytac korespondencje na stronie, do ktorej link zamiescil
    > autor

    Wymiana zdań ciekawa, choc wg mnie to troche walka z wiatrakami, bo
    kazdy zawsze moze powiedziec, ze on osobiscie, mimo, ze jest
    wlascicielem - nie parkowal w danym miejscu o danej porze. I ZDM nigdy
    sie nie zgodzi na takie rozumowanie.
    Zatem co: jade z kolega (ja prowadze) po czym sie zamieniamy, on
    parkuje i kazdy idzie w swoja strone. Jest dziura w prawie, powinno
    byc napisane ze mandaty za parkowanie idą do wlasciciela i kropka.

    Pozdrawiam,
    GG

  • 3. Data: 2010-02-24 10:19:31
    Od: mw <m...@g...com>

    On Feb 23, 2:05 pm, GrzegorzG <g...@g...com> wrote:
    [...]
    Dowcip polega na tym że kilka lat wstecz, kiedy ta ustawa weszła w
    życie, ludzie obsługujący strefy nie mieli żadnego obowiązku
    udowodnienia że dany samochód fizycznie znajdował się w miejscu w
    którym wystawiono mu papierek, dodatkowo papierki wkładano za
    wycieraczki, a wezwania do zapłaty przychodziły po roku lub dwóch. W
    takim przypadku dość trudno uwierzyć w dobre intencje instytucji takie
    wezwania wystawiających.
    Ponadto wystarczyło by, aby z 3 wystawiających mandaty się umówiło i
    spisało numery losowo przejeżdżających samochodów, mogli na nie
    wystawiać mandaty do woli...

  • 4. Data: 2010-03-01 08:36:22
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 23 Lut, 14:05, GrzegorzG <g...@g...com> wrote:

    > Wymiana zdań ciekawa, choc wg mnie to troche walka z wiatrakami, bo

    Tu jest ciekawy artykul pracowy w analogicznej sytuacji...

    http://radom.gazeta.pl/radom/1,35219,7610179,Czy_w_s
    trefie_platnego_parkowanie_inaczej_plynie_czas_.html

    link w wersji skroconej

    http://tiny.pl/hgqlv

  • 5. Data: 2010-03-01 15:31:35
    Od: l...@p...onet.pl

> [...]
    http://radom.gazeta.pl/radom/1,35219,7610179,Czy_w_s
    trefie_platnego_parkowanie_inaczej_plynie_czas_.html

    Już wcześnie pisałem jak jest we Wro:
    1. To nie mandat a opłata dodatkowa - w takim wypadku może być nałożona na
    właściciela
    2. Są robione 3 zdjęcia (samochód na miejscu z tablicą rejestracyjną, samochód
    na tle znaku, deska rozdzielcza gdzie brak ważnego biletu)

    to załatwia sprawę