  • 1. Data: 2010-02-23 09:17:34
    Temat: Re: Wypowiedzenie poprzedniej umowy OC
    Od: Jarek <j...@g...pl>

    W dniu 2010-02-23 16:01, jz pisze:
    > Witam,
    > Czy mozna wypowiedziec poprzednia umowe OC za pomoca faksu?
    > Czy musza dostac oryginal pisma?
    > pozdr

    Teoretycznie tak, praktycznie to zależy od ubezzpieczyciela

  • 2. Data: 2010-02-23 12:31:01
    Temat: Wypowiedzenie poprzedniej umowy OC
    Od: "jz" <j...@l...pl>

    Witam,

  • 3. Data: 2010-02-23 13:03:43
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Dobra rada, tylko za zwrotnym potwierdzeniem odbioru

    4889 (20100223) __________

  • 4. Data: 2010-02-23 13:04:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:03:43 +0100, Auto napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4889 (20100223) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    byłbyś uprzejmy zrobić coś z tym spamem reklamowym który od pewnego czasu
    wysyłasz na grupę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-02-23 13:36:39
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    jz pisze:
    > Witam,
    > Czy mozna wypowiedziec poprzednia umowe OC za pomoca faksu?
    > Czy musza dostac oryginal pisma?

    Musza, nie musza, lepiej zebys Ty mial potwierdzenie otrzymania (nie z
    faksu, od czlowieka).

    Ja wyslalem faksem, wyslalem poleconym i bylem w placowce po podpis. I
    tak po kilku miesiacach upomnieli sie o zaplate za rzekomo przedluzona
    polise.

  • 6. Data: 2010-02-23 13:38:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:31:01 +0100, jz napisał(a):
    > Witam,
    > Czy mozna wypowiedziec poprzednia umowe OC za pomoca faksu?
    > Czy musza dostac oryginal pisma?

    Można, tylko wtedy od dobrej woli ubezpieczyciela zależy czy potwierdzi że
    otrzymał wypowiedzenie ;)
    Miły pod tym względem jest Allianz: wypowiedziałem umowę faksem na 4 dni
    przed upływem terminu, zadzwoniłem i potwierdziłem czy dotarło i czy
    wszystko jest w porządku. Po kilku miesiącach dostałem pismo z Allianz
    z pretensjami że nie zapłaciłem OC. Sprawdziłem sobie billingi, zadzwoniłem
    na infolinię, powiedziałem kiedy wysłałem faks - pan sprawdził i potwierdził
    że już jest OK i przeprosił za problemy.
    Podejrzewam, że w mniejszych firmach mogliby robić cyrki z zaginionymi
    faksami itp ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2010-02-23 13:57:36
    Od: "jz" <j...@l...pl>

    dzieki za odpowiedzi, wysle list.

  • 8. Data: 2010-02-23 14:01:16
    Od: "jz" <j...@l...pl>

    > byłbyś uprzejmy zrobić coś z tym spamem reklamowym który od pewnego czasu
    > wysyłasz na grupę?

    chodzi o te ustawienia, pewnie nie wiedzial/umial (albo obie opcje)
    http://img80.imageshack.us/img80/267/eset.jpg

  • 9. Data: 2010-02-23 16:35:16
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    Ja poszedłem do brokera, poprosiłem o wyliczenie składki. Podziękowałem bo
    składka za duża i poprosiłem o podpisanie otrzymania rezygnacji. Zdziwił się
    ale wyboru nie miał.

  • 10. Data: 2010-02-24 03:08:51
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Marek P. pisze:
    > Ja poszedłem do brokera, poprosiłem o wyliczenie składki. Podziękowałem bo
    > składka za duża i poprosiłem o podpisanie otrzymania rezygnacji. Zdziwił się
    > ale wyboru nie miał.

    A liczy sie data otrzymania przez TU, a nie przez sprzedawce :D wiec w
    razie czego bedziesz musial zaplacic, a potem z nim sie ciagac po sadach
    o zwrot kasy.

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/