  • Data: 2009-03-25 06:15:32
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: "JanKo" <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Agent chmiel199 nadaje:

    > Czy ktos moglby powiedziec mi co jest w tym takiego rewelacyjnego.

    Rewelacyjnę jest to że na starcie, czyli tam gdzie inni płacą po 80-60
    gr/min daje ofertę za 29 gr/min.
    Jako użytkownik TakTaka który zazwyczaj dzwoni za 16-19 gr/min nie
    rozpływam się nad PF ale potrafię docenić dobrą ofertę.

    > Od razu wyjasniam ze w mojej ocenie zabawy w kody, zdrapki, wysylanie
    > smsow w celu zamowienia pakietow, wysylanie innych smsow by sprawdzic
    > ile mam na koncie, sa zabawami dla dzieci a nie powaznych, doroslych
    > ludzi.

    Ludzie zwykle są dość leniwi i bezmyślni ale zapewniam że deminizujesz
    proste w sumie czynności ;-)
    Jest XXI wiek. Doładowujesz przez internet, bez kodów, zdrapek i smsów,
    z upustem i z fakturą. Jeśli wydajesz więcej niz 12zł/mc to terminy
    ważnosci cię nie dotyczą. W internecie masz też kontrolę konta a jeśli
    chcesz to zobaczyć w telefonie to robi się to zwykle jednym przyciskiem.

    > Nie ukrywam ze sporym argumentem anty playowym jest to ze polaczenia
    > do niego sa 2-3 razy drozsze niz do pozostalych sieci. Co z tego ze
    > ja oszczedzam jesli ktos inny placi ekstra za to by ze mna
    > porozmawiac.

    Przykre ale co mnie w sumie obchodzi że inni mają drogo? Taką ofertę
    wybrali. Ja mam tanio a jeśli inni chcą porozmawiać niech wyślą
    "zajączka". Oddzwonię bo mnie stać ;-)

    > Reasumujac, czy mam naprawde takie kiepskie warunki ze miesiecznie
    > trace kupe szmalu przez to ze nie mam PLAY na karte?

    Ja nie namawiam. Ktoś musi zostać w innej sieci aby był bonus za rozmowy
    przychodzące ;-)