    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pluskwa pegasus
    Date: Mon, 17 Jan 2022 18:30:36 +0100

    W dniu 16.01.2022 o 16:38, Arek pisze:
    > Użytkownik "trybun" <M...@j...cb> napisał w wiadomości

    > Nie było też pasków... NIe było gdzie najgorszych idiotyzmów umieszczać.
    > Jednak spiker patrzy w kamerę i chociaż większość do cna zdemoralizowana,
    > to jednak bełkotać "w żywe oczy" trudniej, na paskach manipulować i łgać
    > łatwiej.
    > Wszyscy starsi znajomi i rodzina również potwierdzają - tak ohydnie
    > jak w obecnej TVP info nawet w PRL-owskiej TV nie było.
    >
    > Arek

    Choć pamiętam PRL to serwowaną  w nim jakość informacji już
    nieszczególnie, wtedy miałem inne priorytety niż gapienie się w
    telewizor. Odnośnik do oceny tego co było a jest teraz w TVP mimowolnie
    dała TVP Historia która tak nieroztropnie dla siebie i całego systemu,
    dała widzowi możliwość oceny jakości podawania wiadomości przypominając
    cyklem powtórek archiwalne wydania "Dziennika", czyli ówczesnych
    Wiadomości.