    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pluskwa pegasus
    Date: Thu, 20 Jan 2022 10:45:55 +0100
    <srgu9g$vd$1@gioia.aioe.org> <srh0cb$4q4$1@dont-email.me>
    <srjoj5$vi0$1@gioia.aioe.org> <61ddae3d$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <srm3k3$vqk$1@gioia.aioe.org> <61dea95e$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <sromuu$1or4$1@gioia.aioe.org>
    <4...@4...com>
    <ss0kq5$10ll$2@gioia.aioe.org>
    <7...@4...com>
    <ss4979$lfr$3@gioia.aioe.org>
    <2hhkmqhk92f1$.xjwwzl0vsgda$.dlg@40tude.net>

    W dniu 18.01.2022 o 16:16, J.F pisze:

    > Nie ma modulowania i akcentowania?

    Aż się dziwie że Ty dostrzegasz w monotonnym dukaniu jakiegoś starego
    dziada zamiar manipulacji Tobą..

    > A ten kogo widzimy, to kto?
    > Bo "prezenter" dziennika to inny ... ale to chyba jakis montaz.
    > Celebryta chyba nie, bo socjalizm nie zna tego slowa :-)

    A skąd niby mam to wiedzieć? Dawniej prezenterzy DTV nie wyglądali przed
    kamerą jak salon mody. Ale jakie konkretnie masz wobec owego
    łachmaniarza zarzuty?

    > rzadziej ... moze trudno bylo takich znalezc :-)
    >
    > Ale przeciez jest pelno przykladow
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ew_dbpQNdXU
    >
    > Tu nie najezdzaja na opozycje, bo jakze to - przyznawac, ze jest?
    > Najezdzac trzeba na spekulantow itp :-)
    >
    > Na strajkujacych ... z umiarem, zganic mozna,
    > ale przeciez nie mozna przyznac, ze jest ich duzo.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=WLA8331oHDg
    > https://www.youtube.com/watch?v=OLE8ziy3a50
    >
    > J.

    Jaką "opozycję"??  Chodzi o ustrój Państwa w którym gremialnie media
    zainteresowane są tylko dezinformacją i zakłamaniem wobec obywateli a
    nie prawdą i obiektywizmem.