-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
not-for-mail
From: Marek Biernacki <b...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Po co mi dwa akumulatory?
Date: Thu, 25 Feb 2010 15:58:31 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 19
Message-ID: <hm636m$16nh$1@opal.icpnet.pl>
References: <hm5sd4$vci$1@opal.icpnet.pl> <hm5tfo$2kv$1@news.onet.pl>
<hm5utf$12es$1@opal.icpnet.pl> <hm60sa$sgd$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hm61c0$oc2$1@news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: c186-10.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1267109910 39665 85.221.186.10 (25 Feb 2010 14:58:30 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Feb 2010 14:58:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hm61c0$oc2$1@news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2258857
[ ukryj nagłówki ]Artur Miller pisze:
> Użytkownik "Paweł W." <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:hm60sa$sgd$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>>>> Dawniej sie dawalo drugi, jesli jeden nie wystarczal na rozruch silnika,
>>>> co sie w dieslach zdarzalo.
>>>>
>>>> Ale to terenowka - podejrzewam ze ten jeden zasila wyciagarke i inne
>>>> duperele, zeby sobie na biwaku nie rozladowac akumulatora ponizej
>>>> mozliwosci rozruchu.
>>> A jak to sprawdzić?
>> Klemę zdjąć z jednego, a później z drugiego?
>>
>
> a gdy wszelkie metody zawiodą - przeczytać instrukcję obsługi :)
Ej no, jakby w instrukcji o tym stało napisane, to bym gitary nie
zawracał. Googla też użyłem.
MB
Następne wpisy z tego wątku
- 25.02.10 16:01 Marek Biernacki
- 25.02.10 16:21 Pszemol
- 25.02.10 16:52 Marek Biernacki
- 25.02.10 19:05 Chevy
- 25.02.10 21:50 macko
- 26.02.10 08:50 Marek Biernacki
- 26.02.10 10:22 Agent 0700
- 26.02.10 10:24 Agent 0700
- 26.02.10 12:20 macko
- 26.02.10 12:59 Marek Biernacki
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=