    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Podłaczenie licznika
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 20 Sep 2021 15:40:13 +0200

    On Sun, 19 Sep 2021 22:47:41 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:si8aae$mbh$1@dont-email.me>

    20instrukcja.pdf

    > nom tak wygląda

    > może więcej nie "wyświetli" tylko 9.99A

    > no pozbyli się kłopotu z małej obudowy

    Czy taki znow klopot ... czytam instrukcje, czytam ... chyba jakas
    chinska.
    Ani nie napisali, ze przekladniki koniecznie, ani, że niekonieczne.

    Podejrzewam, ze niekonieczne, ale .. lepiej sie upewnic :-)

    > ten ze schematu jest oddzielony galwanicznie.

    No nie jest, bo ma podlaczenie pod napieciowe.

    Sam prad miernikowi mocy/energii nie wystarczy, napiecie jeszcze
    potrzebne. No i jakies zasilanie, by dzialal ... bierze sobie z
    napieciowych.

    J.