  • Data: 2020-11-28 08:55:29
    Temat: Re: Podłączenie linii telefonicznej w 2020 roku
    Od: mirekc <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-27 o 15:02, Atlantis pisze:
    [...]
    > 1) Wszystkie inne oferty oferty komórkowe cierpią na problem
    > ograniczonego pakietu danych, po wyczerpaniu którego prędkość transmisji
    > spada do jakiejś przedpotopowej wartości.
    [...]
    Tymczasem, zanim podłączą tę linię, może spróbuj Nju Mobile internetowy.
    Po przekroczeniu limitu prędkość spada teoretycznie do 1 mbit/s,
    praktycznie download jest na poziomie od 800 kbit/s do 1 Mbit/s (wiem,
    bo właśnie przekroczyłem). Transfer jest stabilny, nawet video w niskiej
    rozdzielczości daje się oglądać (Youtube bez problemu). W dodatku łącze
    jest praktycznie symetryczne, upload na tym samym poziomie co download.
    Zdaję sobie jednak sprawę, że na Teamsy może nie wystarczyć (nie
    próbowałem).