  • Data: 2020-12-02 17:31:43
    Temat: Re: Podłączenie linii telefonicznej w 2020 roku
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 2 grudnia 2020 o 13:39:09 UTC+1 K napisał(a):
> [...]
    wystarczał. A jak doszło trochę szkoły to nie wystarcza. Akurat prepaidy to
    najdroższy dostęp do netu. Nikt normalny, zwłaszcza jak ma dzieci nie używa takiego
    netu.

    > Po chuj to ty w ogole zabierasz glos w kwestiach o ktorych nie masz
    > bladego pojecia. Zdalne nauczanie to wideo kondeferencje, do tego dolicz
    > rodzicow, ktorzy pracuja z domu i w zaleznosci od wykonywanej pracy maja
    > po kilka krotszych lub dluzszych wideo konferencji. Juz nie liczac np.
    > radia online czy Spotify.
    Ty nie masz pojęcia. Komuś wystarczał do tej pory net na karte i szkoła dokłada tyle
    że potrzebny jest super hiper szybki z brakiem limitu. Kupy, żeby nie powiedzieć
    gówna, to się nie trzyma.