  • Data: 2021-04-30 20:47:50
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście można przenieść ale z odzyskaniem kasy obecnej na koncie są problemy.

    jak zwykle, opinie opierają się na zasadzie - jak śrubokrętem wbijać
    gwożdzie.
    wbijaj młotkiem!
    nikt nie pytał czym mam wbijać, spadaj z radami.
    tyle że jest to gówno prawda.
    100giga na 5 miesięcy kosztuje 43zł na allegro, niezmienie od paru lat.
    Nie widzę sensu z pakowaniem się najpierw w inne rozwiązania, a potem
    biadolenie że zrobiło się skarbonkę. te 43zł to taka sama kwota jak
    internet w kablu na miesiąc, więc to chyba nie katastrofa przy wyjeździe
    wakacyjnym?
    kolega XXX też chyba mało czytający, albo ma mnie w k-fie.
    kaman! chcecie tanio - zmiencie operatora na wirtualnego, czy jakiegoś
    innego który ma ofertę dostosowaną do potrzeb. chcecie zasięg kiliku
    sieci - tak samo wirtualny operator i na stałe inna sieć.
    Po co to biadolenie. pobiadolcie sobie na antywebie. tam od lat mają
    ranking - wybieramy natjtańszego dostawce interentu lte, wśrod MVMNO na
    lterę L. albo kto ma najtańsze rozmowy z wielkiej czwórki. Na serio nie
    kumam.... Dla czego w Lidlu i Kauflandzie jabłka są po 8zł. nie wiem.
    szkoda mi życia na wgryzanie się w problem, kupie te same jabłka w aldi
    po 3zeta.
    ToMasz