  • Data: 2009-01-03 19:15:26
    Temat: Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 03 Jan 2009 15:44:29 +0000, Paweł W. wrote:

    > Puszki drogie teraz nie są. [...] Jedyna wada, to to, że nie
    > podepniesz tych naleśników do innych swoich aparatów.

    Problem jest w druga strone: ja bym chcial, jak zajdzie potrzeba, moc do
    malucha zapiac 135/2 czy tez 70-200/4LIS. Albo wyzwolic zdalnie 430EX.
    Tak poza tym to mam jeszcze S30/1.4 na mocowaniu EF co dodatkowo
    faworyzuje zostanie w systemie canona ;)

    > A sam korpus to można teraz nabyć w cenie średniozaawansowanej
    > małpki.

    To wiem, dlatego chyba skoncze jednak z 450D, chyba ze na te zimowe
    targi canon cos sensowniejszego pokaze ;)

    Ale zeby nie bylo -- oferte nalesnikowa uwazam za duzy plus systemu
    Pentaksa. :-)

    pozdrawiam,
    --
    Michał