  • Data: 2020-10-26 01:28:38
    Temat: Re: Polerowanie teflonu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-10-25, Jacek <k...@a...com> wrote:
    > To jest komórka do pomiaru rezystywności proszków. W płycie teflonowej
    > są wyfrezowane rowki, w które wkłada się elektrody w formie płaskowników
    > i między nie nasypuje się badany proszek. Przestrzeń między elektrodami
    > też ma być frezowana (bo jest zagłębiona) i ten kawałek musi być "na
    > lusterko".

    Czyli elektrody siedzą w rowkach i wystają ponad teflon? Ale dlaczego
    ekstra frezowac przestrzeń pomiędzy? Czy to nie jest taka prosty
    przebieg prostokatny (0/1-górka dołek) a kilka poziomów?

    Jesli to drugie to chyba faktycznie albo wibracyjnie, albo przepływowo,
    ale to nie są proste techniki, tzn. trzeba mieć narzędzia.

    Jedyne co innego przychodzi mi do głowy, to wykonać płaskownik z
    wykonczeniem lustrzanym odpowiadające szerokością przerwie między
    elektrodami, podgrzac go lekko (powinno wystarczyć trochę powyżej Tg) i
    docisnąć.

    A jesli jednak tylko 0-1, to wyjściową płytę albo docisnąć do nagrzanej
    powierzchni lustrznej albo polerować odpowienim papierem, proszkiem
    przed frezowaniem.

    --
    Marcin