    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Polerowanie teflonu
    Date: Mon, 26 Oct 2020 19:27:51 GMT

    On 2020-10-26, WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Do reflektorów się nie nadaje, ale jest gładka w dotyku.

    Bo to teflon.

    /
    > Kiedyś wypróbowałem powłokę do samodzielnego nakładania.
    > Przysłali z własnej inicjatywy, darmową próbkę dla mojej byłej firmy.
    > Sam nakładałem wg ich instrukcji i wyszło super.
    > Żal było zrezygnować ze stosowania powłoki, ale rachunek
    > ekonomiczno-praktyczny był wtedy nieubłagany.

    To zwykle nie są powłoki o wysokim połysku (znam trochę Whitforda), a
    dodatkowo mogę tu być jeszcze ze 2 problemy - te powłoki albo wymagają
    wysokiej (>350C) temperatury aby je scalić, albo będą zawierały inne
    składniki powłokotwórcze niż typowy PTFE. Nie wiem czy to w ogóle dobry
    pomysł aby używać powłok do pomiaru rezystywności, bo tam może siędzieć
    cała kupa dodatków, np. jakieś anty-elektrostatyczne.

    --
    Marcin