  • 1. Data: 2022-08-15 23:22:08
    Temat: Policja próbuje zatrzymać auto na A2
    Od: mariachi <m...@f...pl>

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/a2-majdan-na-mazo
    wszu-jechal-zygzakiem-policjanci-mieli-trudnosci-z-z
    atrzymaniem-kierowcy-6069948

    Co to ma być? Oni nie są w ogóle przygotowani na takie sytuacje. Albo go
    zatrzymują kolizyjnie albo strzelają w opony, a nie takie pierdololo.

  • 2. Data: 2022-08-16 10:51:54
    Temat: Re: Policja próbuje zatrzymać auto na A2
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-08-15 o 23:22, mariachi pisze:
> [...]
    >

    > Co to ma być? Oni nie są w ogóle przygotowani na takie sytuacje. Albo go
    > zatrzymują kolizyjnie albo strzelają w opony, a nie takie pierdololo.

    Obydwa zaproponowane sposoby rodzą koszty albo ryzyko. A jechał sobie
    wolno, nie stwarzał jakiegoś wyjątkowego zagrożenia.
    Wydaje mi się, ze w USA mają specjalny rodzaj amunicji, która nie
    rykoszetuje, a przynajmniej ma zmniejszone ryzyko. U nas standard - nie
    wiadomo, gdzie by taka kula trafiła. Poza tym, jeśli gość był nawalony
    to co by to dało? Jechałby dalej na feldze i tyle... A radiowozu trochę
    szkoda...
    T.

  • 3. Data: 2022-08-16 11:35:14
    Od: mariachi <m...@f...pl>

    W dniu 2022-08-16 o 10:51, T. pisze:
    wszu-jechal-zygzakiem-policjanci-mieli-trudnosci-z-z
    atrzymaniem-kierowcy-6069948

    > Obydwa zaproponowane sposoby rodzą koszty albo ryzyko. A jechał sobie
    > wolno, nie stwarzał jakiegoś wyjątkowego zagrożenia.

    Z gościem było coś nie tak, a oni nie wiedzieli co i co może odwalić.
    Trwało to 20 minut aż łaskawie zjechał na MOP, co samo w sobie jest
    kpiną. Równie dobrze mógł jednak ich wyprzedzić i zacząć szybko uciekać
    tworząc realne zagrożenie dla innych. Mógł zawrócić i pod prąd.
    Ale wiadomo, taki mamy klimat - sami najlepiej wiedzą jak u nich ze
    strzelaniem, a radiowóz musieliby pewnie sami wyklepać.

  • 4. Data: 2022-08-16 13:46:16
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W wtorek, 16.08.2022 o 11:35, mariachi napisał:

    > Z gościem było coś nie tak, a oni nie wiedzieli co i co może odwalić.
    > Trwało to 20 minut aż łaskawie zjechał na MOP, co samo w sobie jest
    > kpiną.

    Pewnie podejrzewał, że to przebierańcy z Wołomina, czy innego Pruszkowa
    a na MOP-ie to przynajmniej mógł krzyknąć: "ratunku, Niemcy mnie biją!"

    --
    Collie