  • 1. Data: 2009-04-03 17:56:17
    Temat: Policja w pogoni za moto
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Stoję sobie dzisiaj i pompuję koła na BP na osi Grunwaldzkiej (WRC) i nagle
    słysze jak leci jakiś moto. Miał z milion obrotów i tak na moje oko
    150-180kmh. Zapierdalał tak jak już dawno nikogo nie widziałem. Nawet w 100%
    nie jestem pewien czy to naked czy jakiś sport był. Kilka sekund po nim
    leciało nieoznakowane mondeo z kogutem na dachu.

    Sytuacja wyglądała dość niebezpiecznie. Widać że głupek albo bez prawka
    leciał albo spieprzał bo go gdzieś nakręcili z niezłym przekroczeniem
    prędkości.

    Zastanawia mnie tylko jaki sens ma gonienie po mieście takiego motocykla
    który w kilka sekund ma 150-200kmh. Jest ogromne niebezpieczeństwo że zabije
    siebie albo/i komus krzywdę zrobi. Policja nie powinna sobie odpuścić
    gonienia takiego pocisku?

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-04-03 18:07:56
    Temat: Re: Policja w pogoni za moto
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 03 Apr 2009 19:56:17 +0200, Alti napisał(a):

> [...]
    > który w kilka sekund ma 150-200kmh. Jest ogromne niebezpieczeństwo że
    > zabije siebie albo/i komus krzywdę zrobi. Policja nie powinna sobie

    nie ma a ganiają. Ile razy ten temat bedzie wracał?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 3. Data: 2009-04-03 18:13:48
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > nie ma a ganiają. Ile razy ten temat bedzie wracał?

    Wlasnie, dzieki kolego. Bo ja chcialem zapytac co polecacie na pierwsze moto
    do uciekania przed policja.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 4. Data: 2009-04-03 18:16:35
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Elou!
    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Wlasnie, dzieki kolego. Bo ja chcialem zapytac co polecacie na pierwsze
    > moto do uciekania przed policja.
    Wersja mini GS500
    Wersja maxi R1
    Innego wyboru nie ma.
    FAQa nie czytasz.??

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 5. Data: 2009-04-03 18:19:28
    Od: El_Bandito <j...@g...com>

    On 3 Kwi, 19:56, "Alti" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > siebie albo/i komus krzywdę zrobi. Policja nie powinna sobie odpuścić

    Bo policja tez lubi sobie pozapier... Szczerze to sami nie powinni
    narazac postronnych osob. A narazaja swoja jazda i poganianiem tego
    debila.
    Dzisiaj mnie natomiast spotkala dziwna sytuacja (moze to przez tych co
    uciekaja?). Straz graniczna biorac mnie za szwabiszka (lecialem z
    kierunku przejscia granicznego), chciala mnie zatrzymac.
    O tyle o ile samo zatrzymanie i kontrola dokumentow mnie nie dziwila.
    to jej sposob i rozmowa:
    wopowiec wylazl na srodek drogi i machal przerazliwie swoim lizakiem,
    gdy drugi juz pakowal sie do samochodu i podjezdzal zeby mi
    zatarasowac droge i/lub gonic w dramatycznym poscigu.
    Rzecz dziala sie jakies 10 km od granicy, w wiosce na prostej drodze,
    przed wioska mialem zloty trzydziesci, ale jak zauwazylem jakiegos
    klienta ubranego na zielono na srodku wiejskiej drogi to zwolnilem do
    40 i toczylem sie w ich kierunku wytracajac dalej predkosc(nawet prawy
    kierunek wlaczylem coby wladza wiedziala ze chce sie zatrzymac),
    minalem biala tablice "obszar zabudowany" przejechalem z 10 - 20
    metrow i sie zatrzymalem. Uslyszalem pierw tekst "bo ja myslalem ze
    pan to niemiec", a pozniej "bo kolega juz byl gotowy pana gonic
    dlatego podjezdzal bo wy sie nie zatrzymujecie". A ja z usmiechem
    odparlem "chyba raczej byscie mnie nie dogonili". "kula by pana
    dogonila". No i tyle n/t niebieskich czy ubranych w moro kowboji.

    Jedni (uciekajacy) robia nam opinie. A drudzy lubia bawic sie w tych
    co maja wladze i za kazda cene chca cos udowodnic.

    El_Bandito

  • 6. Data: 2009-04-03 18:23:49
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Alti"
> [...]
    >siebie albo/i komus krzywdę zrobi. Policja nie powinna sobie odpuścić

    Trochę racji masz. Ale tylko trochę. Z drugiej strony jest "jasne,
    odpuśćmy wszystkich niebezpiecznych i ścigajmy tylko staruszki
    przechodzące obok pasów".

    --
    \------------------------/ Microsoft Office 2000: Użytkownicy mogą po-
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 7. Data: 2009-04-03 18:27:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 03 Apr 2009 20:13:48 +0200, Kefir napisał(a):

    > Elou!
    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Wlasnie, dzieki kolego. Bo ja chcialem zapytac co polecacie na pierwsze
    > moto do uciekania przed policja.

    nizej niz Busa nie ma szans :)

  • 8. Data: 2009-04-03 18:32:16
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    > nie ma a ganiają. Ile razy ten temat bedzie wracał?

    Po pierwsze sens jest taki, że baraństwo trzeba tępić. A po drugie, kolega
    widział tylko częśc akcji. Może zastawiali na niego blokadę. Sam napisał, że
    minęło kilka sekund od przejazdu motocykla, czyli tak naprawdę, to go nie
    tyle ścigali, co "eskortowali". Kilka sekund przy 150km/h to powiedzmy
    250-300m.
    A jeżeli taki półgłowek coś sobie zrobi, to przepraszam, ale guzik mnie to
    obchodzi. Jezeli natomiast zrobi coś komuś, to zacznie mnie to bardzo
    obchodzić.
    Ostatnio pokazali gościa, który uciekał przed Policją. Ostatecznie wykonał
    ślizg i go złapali. Bez uprawnień. I co? I dali mu 1000zł mandatu. Po prostu
    śmiech.

    pozdr.
    Mystik

  • 9. Data: 2009-04-03 18:54:11
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...pl> napisał

    > A jeżeli taki półgłowek coś sobie zrobi, to przepraszam, ale guzik mnie to
    > obchodzi. Jezeli natomiast zrobi coś komuś, to zacznie mnie to bardzo
    > obchodzić.

    A jakby Ci zaparkował na plecach przy prędkości 150kmh?
    Ja osobiście miałbym żal i do LAPD jak i do motocyklisty.

    Wojtek

  • 10. Data: 2009-04-03 19:00:30
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Trochę racji masz. Ale tylko trochę. Z drugiej strony jest "jasne,
    > odpuśćmy wszystkich niebezpiecznych i ścigajmy tylko staruszki

    No nie. Chodzi mi o to że LAPD zachowało się niemniej bezmyslnie niż
    motocyklista. Ganiac jak chcą i umieją to niech ganiają poza ścisłym centrum
    dużych miast. Ba nawet niech strzelają jak im się moto nie chce zatrzymać.
    Tyle że w miejscach gdzie ryzyko tego typu akcji jest niższe....

    Wojtek