  • 21. Data: 2009-04-03 22:14:16
    Temat: Re: Policja w pogoni za moto
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-03 23:19:00 +0200, "Mustafa" <M...@b...xx> said:

    > No i widzisz w tym coś złego ??
    > Bo ja nie - kretynów trzeba tępić i kropka, bo jak zabiją siebie to żaden
    > problem, ale jak zrobię krzywdę postronnemu to jest problem.
    > A policja właśnie od tego jest żeby tępić głupotę i chwała jej za to.

    No. A następny krok, to strzelanie do tych, co przechodzą na czerwonym
    świetle. Na pewno ktoreś szedł kogoś zabić.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 22. Data: 2009-04-03 22:18:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Fri, 03 Apr 2009 23:24:13 +0200, Mustafa napisał(a):

    > samochody do ?cigania maj? po 3,5 litra pod mask? i na przestrzeni kilku
    > sekund nie ustepuj? motocyklom

    pokaż mi choć jeden taki. Możesz nawet uwzględnić dragstery Top-Fuel.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 23. Data: 2009-04-03 22:47:13
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-03 23:43:48 +0200, "Mustafa" <M...@b...xx> said:

    > No cóż - jak się trafi kretyn z pistoletem co strzela do przechodniów to też
    > trzeba go puścić bo przecież w czasie pościgu mógłby postrzelić jeszcze
    > kogoś innego ??
    > Bandytów trzeba tępić bez pardonu - zarówno tych z bronią jak i tych "w" lub
    > "na" maszynach

    Rozumiem że nie rozróżniasz przeznaczenia i wielkości potencjalnego
    zarożenia, jakie stanowi broń palna i pojazd? Może w takim razie, dla
    dobra swojego i innych, nie bierz się ani za strzelanie, ani za
    prowadzenie pojazdów.

  • 24. Data: 2009-04-03 23:13:01
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-04 00:18:11 +0200, masti <g...@t...hell> said:

    > pokaż mi choć jeden taki. Możesz nawet uwzględnić dragstery Top-Fuel.

    Proszsz:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ferrari_F50 (ale ten ma tylko 3 litry)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XJ_220 (3.5)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bugatti_EB110 (3.5)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Schuppan_962CR (3.3)

    Taa, wiem, na papierze niektóre motury mają lepiej.
    ;-)

  • 25. Data: 2009-04-03 23:28:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Sat, 04 Apr 2009 01:13:01 +0200, de Fresz napisał(a):

    > Taa, wiem, na papierze niektóre motury mają lepiej. ;-)

    taa wim, że one mają tyle na papierze :)

  • 26. Data: 2009-04-04 00:09:22
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    szczała
    Mustafa pisze:

    > No i widzisz w tym coś złego ??
    Tak widzę
    Byłem świadkiem jak bezmózgi leśnik strzelał i do dziś, mam nadzieję, że
    żałuje!

    > Bo ja nie - kretynów trzeba tępić i kropka, bo jak zabiją siebie to żaden
    > problem, ale jak zrobię krzywdę postronnemu to jest problem.
    Wystarczy nr rej. z tablicy spisać a nie żeby zaraz używać broni palnej.

    > A policja właśnie od tego jest żeby tępić głupotę i chwała jej za to.
    Jasne niech tępi! spisze nr rej. pojazdu i wyśle mandat do właściciela,
    a nie zapiernicza za kolesiem przez godzinę po mieście.

    tyle mojego
    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 27. Data: 2009-04-04 07:38:23
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > No. A następny krok, to strzelanie do tych, co przechodzą na czerwonym
    > świetle. Na pewno ktoreś szedł kogoś zabić.

    Równie dobrze, mogłeś napisać: że najlepsze kasztany są na placu ... równie
    bezsensu.
    Mowa jest o spieprzającym gościu na motocyklu, który nie zatrzymał się do
    kontroli.

    Marek B. pisał o numerach. Ostatnie przypadki nie zatrzymania się do
    kontroli, to były motocykle z tak zniekształconą tablicą, aby odczytanie
    tych numerów nie było mozliwe.
    I nikt mi nie powie, że tablica wygina mu się sama. Po coś się to robi.
    I to jest IMHO największa wiocha świata. Bo albo jest ktoś "gierojem" i
    "kozaczy", albo jest małym chłopcem z jeszcze mniejszym interesem i leczy
    kompleksy.

    pozdr.
    Mystik

  • 28. Data: 2009-04-04 07:51:39
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    de Fresz pisze:

    > No. A następny krok, to strzelanie do tych, co przechodzą na czerwonym
    > świetle. Na pewno ktoreś szedł kogoś zabić.

    Nie zatrzymal sie do kontroli = ma cos na sumieniu = strzelac.

    Proste, logiczne, sensowne.

    Raz sie nie zatrzymalem, do kontroli.. mialem na ograniczeniu do 50 -
    170 km/h - jakby do mnie strzelali byla by to tylko i wylacznie moja wina.

    ps. zatrzymalem sie jakies 2 km dalej - bo cos mi w glowie switalo ze Ci
    policjanci machali do mnie. Dobrze zroobilem - pare kilometorow dalej
    czekali juz na mnie z blokada, a Ci co mnie zatrzymywali lecieli do mnie
    na sygnale. Skonczylo sie na mandacie - moglo inaczej.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 29. Data: 2009-04-04 08:01:51
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 4 Kwi, 01:13, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Schuppan_962CR(3.3)
    >
    > Taa, wiem, na papierze niektóre motury mają lepiej.

    bogata ta nasza policja

    - gildor

  • 30. Data: 2009-04-04 08:29:48
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-04 09:38:23 +0200, "Mystik" <m...@p...pl> said:

    > Równie dobrze, mogłeś napisać: że najlepsze kasztany są na placu ...
    > równie bezsensu.
    > Mowa jest o spieprzającym gościu na motocyklu, który nie zatrzymał się
    > do kontroli.

    Które to niezatrzymanie w tym kraju jest _WYKROCZENIEM_. Nie wiem ile
    razy to trzeba powtarzać wydawałoby się inteligentnym ludziom.
    Wykrocznie takie, jak przechodzenie na czerwonym świetle. Skoro jesteś
    zwolennikiem kary śmierci egzekwowanej na miejscu jednego wykroczenia
    przez kata eee, tfu, policjanta, to bądź konsekwentny i niech rozdają
    ją również za każde inne.