    Date: Thu, 29 Sep 2022 11:57:53 +0200
    Subject: Re: Polietylen znakowanie
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-09-29 o 10:08, J.F pisze:
> [...]
    322.jpg

    > Bardzo trwale?
    > Kody stale, rozne?

    Różne, każda beczka ma mieć swój. Krążą po Polsce i chcą wiedzieć gdzie
    która jest i co w środku było.

    > 3M robi dobre kleje do naklejek.

    To samo poradziłem co do kleju do tych kart.

    > Kurierzy maja tez ciekawe koperty - jak skleisz, to folia sie
    > rozerwie, a klej nie pusci. Ale musze sprawdzic czy to PE/PP, czy moze
    > cos innego.

    > No i torebki reklamowe z PE są drukowane, i farba trzyma ... dosc
    > dobrze. Sitodrukiem?

    To musi być szybko.

    > Bo do zabawy/testow:
    > -kalkomania, a potem wtopic laserem,
    > -wydrukowac laserowką na papierze transferowym, i zelażkiem
    > przeprasowac na beczke.

    No nie, to ma być szybko, aby magazynier dał radę.

    znakowarka-laserowa-11153823780

    > Pewnie są podobne, ale na walcowe przedmioty.

    Są, ale stacjonarne.

    > A moze i ta sie na beczkę nada, tylko ... czy to wyraznie oznaczy?
    > PE sie chyba nie rozklada na cos czarnego.

    No właśnie, różne cuda kwasy czy acetony tam mają.

    > IMO - sa i bardziej przenosne, ale tusz raczej slabo trzyma PE/PP.
    >
    > Cos takiego mialem na mysli
    > https://pages.videojet.com/PL-CIJ_drukarka_atramento
    wa.html

    > ale widze, ze sa fajniejsze
    > https://allegro.pl/oferta/reczna-drukarka-atramentow
    a-przenosna-maszyna-do-12012883655

    > Jak tymczasowe oznakowanie - etykiety z drukarki typu Zebra sie nie
    > nadadzą?
    >
    > kleju akurat im mniej, tym lepiej, tylko trzeba gumki do docisku,
    > albo przezroczystą tasme klejąca - przytrzyma przez pewien czas, a
    > potem klej chwyci.

    Tu jest coś, ale czy nie uszko0dzi beczki, albo będzie drżeć podczas
    znakowania.
    https://multi.com.pl/produkt/mobilne-mc-2000-p/

    Robert