    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polskie drogi
    Date: Thu, 6 Feb 2020 08:33:38 +0100

    dyskusyjnych:5e3baf87$0$525$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Nowy odcinek...
    >Pięć sytuacji z pieszymi na oko wszystkie z winy kierowcy. Trzy razy
    >wyprzedznanie/omijanie. Dwa razy ruszenie w pieszą! -ten to niezły
    >pojeb: https://youtu.be/vgJIBl_u6nU?t=355

    Pojeb, pojeb ... dojechal do konca jezdni, patrzy sie w lewo
    wypatrujac samochodow, a nie w prawo, kto mu wejdzie na maske.
    juz w zasadzie po jezdni.

    Zobacz nastepnym razem sam, gdzie patrzysz w takiej sytuacji ...

    A piesza nie ma przejscia pare metrow w bok ?
    No nie, nie ma, ale poczekac czy obejsc z tylu by mogla.

    >Także pamiętajcie - to piesi są pojebani i wtargiwują!

    nastepna scenka - 6:10 - jakie bylo swiatlo ?
    Babka cos pokazuje, ale mam wrazenie ze po lewej widze czerwony
    poblask.
    Inna sprawa, ze nawet na czerwonym powinien ja przepuscic.

    Ale co miga po prawej ?
    Co to za miasto ? Wygladalo mi na wroclaw, ale chyba nie.

    P.S. Fajna scenka w 2:00

    A 3:45 ? Kto tu winny ?

    I kolejna 4:12

    Aw 4:45 to co sie stalo ?