  • Data: 2020-02-07 12:40:06
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e3c52ce$0$552$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 06.02.2020 o 08:33, J.F. pisze:

    >Na 99% zielone migające - dlatego biegła.

    byc moze ... bo chwile pozniej wydaje mi sie, ze juz ma czerwone.
    Ruch samochodow puscili jednak przez przejscie z zielonym swiatlem ?

    >Znaczek "uwaga kurwa jak skręcasz, piesi mają zielone";)

    >Znaków nie widać, ale obstawiam tego z naszej prawej.

    O tej nastepnej pisze - na swiatlach.
    wjechal na czerwonym ... czy mimo zielonego nalezalo umozliwic
    opuszczenie skrzyzowania.

    Swoja droga - kolejne miejsce, ktore mi przypomina Wroclaw ... ale
    jednak nie.
    Te Niemce od jednej sztancy budowaly ?

    J.