  • Data: 2020-02-06 19:16:39
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.02.2020 o 19:06, WS pisze:

    > W koncu bedzie rozwiazanie dla inteligentnych inaczej, jak w USA, czyli jak piesi
    maja zielone (przez wszystkie jezdnie na skrzyzowaniu) to samochody wszedzie stoja na
    czerwonym. Proste jak drut, tylko przepustowosc znowu spadnie :(

    Przyszło mi do głowy, że skoro na każdym większym skrzyżowaniu są
    kamery, a docelowo na mniejszych też będa, to dorobić guziki
    zaznaczające debili. Widzisz debila, naciskasz przycisk - zgdywa się na
    kartę pamięci. Raz na tydzień przychodzi pan ukrainiec zatrudniony na
    umowie śmieciowej w policji i wysyła mandaty. Pieniądz pan ukrainiec
    będzie miał z tego (nomen omen) psi, ale zapewne znajdzie się taki, co
    dla samej satysfakcji będzie robił. No i debile pokroju konia, kk, nycza
    tomka i tym podobni będą mogli w końcu udowodnić, że "pieszy nie ma prawa":)

    W sumie genialny pomysł;)

    --
    Shrek