  • Data: 2020-02-08 08:25:38
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2020 o 08:18, J.F. pisze:

    > Remonty i reogranizacje w miastach czeste.

    Może i są, ale nie dają podstawy, że zielone światło bez strzałki
    kierunkowej daje przebieg bezkolizyjny.

    > To swiatelko ma jakas podstawe prawna ?

    Nawet jak nie ma, to jasno pokazuje, że przebieg nie był bezkolizyjny.

    > Przepis nie mowi, ze na zielonym masz pierwszenstwo, tylko ze mozesz
    > wjechac za sygnalizator :-P

    No i wjechał. Oraz zderzył się z tym co nie miał prawa wjechać. Gdzie
    widzisz wątpliwość co do winy?

    > Hm, wydawalo mi sie, ze byl przepis umozliwieniu opuszczenia
    > skrzyzowania,

    Ale przecież nie dotyczy to tych co zjeżdżają ze skrzyżowania a nie
    wbijają się na czerwonym.

    --
    Shrek