  • Data: 2020-02-08 08:18:56
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 8 Feb 2020 07:32:06 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie wydaje mnie się. A nawet jeśli to do nowych skrzyżowań.

    Remonty i reogranizacje w miastach czeste.

    >Na 100% należało się tam spodziwać piszych skoro był migający znaczek.

    To swiatelko ma jakas podstawe prawna ?

    Ktos rozpoznaje miasto ?

    > No gdzie tu wątpliwość.

    > Miał święte prawo przypuszczać, że nikt tam na czerwonym nie wjedzie. Co
    > innego gdyby go strzelił jak stał wcześniej bo nie miał gdzie zjechać.
    >
    > Naprawdę widzę ciekawą tendencję do robienia sprawców z ofiar na grupie.

    Przepis nie mowi, ze na zielonym masz pierwszenstwo, tylko ze mozesz
    wjechac za sygnalizator :-P

    Hm, wydawalo mi sie, ze byl przepis umozliwieniu opuszczenia
    skrzyzowania, a teraz nie widze. Jest odnosnie pieszych i rowerow.

    J.