  • 11. Data: 2021-07-09 16:50:43
    Temat: Re: Polskie prawo jazdy w Wielkiej Brytanii osoby 70+
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/07/2021 15:38, Ewa wrote:

    > Znalazłam w necie, że wypożyczenie małego samochodu na dobę kosztuje
    > 5 funtów, na lotnisku Heartrow i na lotnisku w Leeds.
    > Czy to jest aktualna cena?
    > Czy gdzieś są ceny zdecydowanie wyższe lub zdecydowanie niższe?
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa

    Zdecydowanie wyzsze niz ?5 :)

  • 12. Data: 2021-07-09 17:58:47
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 09.07.2021 o 16:50, K pisze:

    > Zdecydowanie wyzsze niz ?5 :)

    To znaczy w jakim zakresie (ostatnio)?
    Myślałam, że Internet podaje aktualne ceny.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 13. Data: 2021-07-10 10:02:46
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/07/2021 16:58, Ewa wrote:

    > To znaczy w jakim zakresie (ostatnio)?
    > Myślałam, że Internet podaje aktualne ceny.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa

    Internet podaje jak najbardziej aktualne ceny:
    wpisujac w google: heathrow car rental pokaze ci ze 20 firm. Minimalnie
    za Toyote Aygo to ?85 za dobe, przy czym warto od razu poczytac o
    "Damage Waiver" i "Excess Protection". Tak wiec realnie dla swietego
    spokoju mozesz chciec wydac ponad ?100 za dobe. Niektore firmy przy
    odbiorze moga poprosic o kaucje.

  • 14. Data: 2021-07-10 11:38:26
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 10.07.2021 o 10:02, K pisze:

> [...]
    > "Damage Waiver" i "Excess Protection". Tak wiec realnie dla swietego
    > spokoju mozesz chciec wydac ponad ?100 za dobe. Niektore firmy przy

    Dzięki.
    Przyznam si, że w szczegóły jeszcze nie wchodziłam, a jak wiadomo
    ... tkwi w szczegółach. Ale w celu ogólnej orientacji nalazłam:
    https://www.carjet.com/cheap-car-hire/united-kingdom
    /london-heathrow.htm
    https://www.carjet.com/cheap-car-hire/united-kingdom
    /leeds-bradford.htm

    Oczywiście, że jak w każdej sprawie, im więcej ułatwień i zabezpieczeń
    tym drożej. Trzeba się zabezpieczyć, ale nie można przesadzać, bo okaże
    się, że taniej wyjdzie kupić używany samochód z krótką gwarancją na
    takie wakacje. Zresztą to też może być jedną z opcji.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 15. Data: 2021-07-11 15:12:38
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/07/2021 10:38, Ewa wrote:

> [...]
    > się, że taniej wyjdzie kupić używany samochód z krótką gwarancją na
    > takie wakacje. Zresztą to też może być jedną z opcji.

    Nie, w UK kupno uzywanego samochodu bez gwarancji nie wyjdzie taniej.
    KAzdy samochod musi miec oplacony podatek drogowy, a przy starych autach
    to jest ponad ?250/rok, a kierowca musi miec ubezpieczenie i to tez
    bedzie kilka stow.

  • 16. Data: 2021-07-11 16:31:30
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 11.07.2021 o 15:12, K pisze:

> [...]

    > KAzdy samochod musi miec oplacony podatek drogowy, a przy starych autach
    > to jest ponad ?250/rok, a kierowca musi miec ubezpieczenie i to tez

    Dzięki. Zatem trzeba znaleźć optymalne warunki wypożyczenia.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 17. Data: 2021-07-12 07:38:54
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 10.07.2021 10:02, K wrote:
> [...]
    > "Damage Waiver" i "Excess Protection". Tak wiec realnie dla swietego
    > spokoju mozesz chciec wydac ponad ?100 za dobe. Niektore firmy przy

    Znacznie zawyżasz te ceny.
    Z ciekawości poszukałem opcji wypozyczenia auta na Heathrow dla 70 latka
    na tydzień.
    Oferta z dobrym ubezpieczeniem to 223 GBP od poniedziałku do
    poniedziałku (to 31,9 za dobę) za auto klasy B (Polo lub podobne):
    https://booking.billiger-mietwagen.de/reservation/qu
    otes/d51b7c3456f1f4a943461db44afad564/products/0ba3c
    b2c9c3c4a25ac2fc9cbc4903d50/stations?ch=db5ed4f51ed6
    1690757116c18ab21fdb&airport_codes=LHR%3Dinclude

    Nie wiem, czy link zadziała, ale polecam stronkę billiger-mietwagen.de -
    jest tylko po niemiecku, ale za to podaje dobre ceny z pełnym
    ubezpieczeniem (ausgezeichnet)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 18. Data: 2021-07-12 09:52:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Mirek Ptak.
    On 12.07.2021 07:38 you wrote:

    > Nie wiem, czy link zadziała, ale polecam stronkę
    > billiger-mietwagen.de - jest tylko po niemiecku, ale za to podaje
    > dobre ceny z pełnym ubezpieczeniem (ausgezeichnet)

    Gwoli ścisłości, ausgezeichnet to ocena - wyśmienity, wspaniały. A nie
    określenie zakresu finansowania.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2021-07-12 10:26:04
    Od: Ewa <E...@c...com>

    W dniu 12.07.2021 o 07:38, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    >

    > Nie wiem, czy link zadziała, ale polecam stronkę billiger-mietwagen.de -
    > jest tylko po niemiecku, ale za to podaje dobre ceny z pełnym

    Bardzo dziękuję. Link działa. Niestety, niemiecki jest dla nas
    zdecydowanie obcy. Ale sobie poradzimy.

    W dniu 12.07.2021 o 09:52, Pete pisze:
    > Gwoli ścisłości, ausgezeichnet to ocena - wyśmienity, wspaniały. A nie
    > określenie zakresu finansowania.

    Co to jest "zakres finansowania"?
    Czy jeśli ausgezeichnet to ocena, to znaczy, że tam nie ma pełnego
    ubezpieczenia?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 20. Data: 2021-07-12 12:01:48
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 12.07.2021 09:52, Pete wrote:

    > Gwoli ścisłości, ausgezeichnet to ocena - wyśmienity, wspaniały. A nie
    > określenie zakresu finansowania.

    Oczywiste :)
    Miałem na myśli oferty tak oznaczone i rzeczywiście napisałem troszkę
    niejasno :).

    Pozdrawiam - Mirek