  • Data: 2018-06-18 16:48:20
    Temat: Re: Pompa próżniowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pg85n3$a5s$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 18.06.2018 o 12:19, J.F. pisze:

    >Próżnia musi być tak wysoka tylko z jednego powodu, bo ktoś tak
    >wpisał do normy i tak to leci już 30 lat.
    >Gaz idzie do analizy na chromatografie i najprawdopodobniej nawet
    >minimalna ilość oleju zepsuje pomiar.

    Chromatograf powinien rozroznic olej od innych skladnikow.
    Tylko oczywiscie trzeba mu najpierw probke oleju dac, celem zobaczenia
    jakie daje piki.
    Albo i nie - skoro wiesz jakie piki daje to, co chcesz mierzyc.

    >Co do konkurencji, to nie wiem, bo firma, która wyprodukowała 30 lat
    >temu podobne urządzenie już nie istnieje (a ściślej istnieje pod nową
    >nazwą i robi zupełnie co innego). To jednostkowa produkcja, baardzo
    >niszowa.

    Skoro jest norma, to chyba nie taka niszowa :-)

    Ale urzadzenie jest, to mozna zobaczyc jaka mialo pompe :)

    J.