  • 121. Data: 2024-01-14 09:59:11
    Temat: Re: Porażenie
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 14 Sep 2023 09:09:26 +0200, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Chyba każdy doznał tego doświadczenia i wie jakie to uczucie.
    > Ja podobnie, ale nie widziałem jak to jest gdy obwód zabezpiecza
    > różnicówka. Już wiem, że tak samo ale krócej, a myślałem, że będzie
    > bardziej komfortowo.

    Ale jak było w końcu - wyłączyła? Nie wyłączyła? Mnie niedawno
    poraziła też faza z różnicowki ale sie nie wyłączyła. Widać prąd
    upływu był mniejszy od poziomu jej zadziałania ale nadal
    wstrząsający.

    --
    Marek

  • 122. Data: 2024-01-14 16:33:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.01.2024 o 09:59, Marek pisze:

    > Ale jak było w końcu - wyłączyła? Nie wyłączyła? Mnie niedawno poraziła
    > też faza z różnicowki ale sie nie wyłączyła. Widać prąd upływu był
    > mniejszy od poziomu jej zadziałania ale nadal wstrząsający.

    A czas ma znaczenie?

    Robert

  • 123. Data: 2024-01-14 17:47:13
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > A czas ma znaczenie?

    ms

  • 124. Data: 2024-01-14 21:26:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 14 Jan 2024 16:33:27 +0100, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > A czas ma znaczenie?

    Raziło około 500ms zanim odsunałem rękę. Jeśli prąd upływu byłby
    powyzej progu zadziałania reakcja na wyłączenie byłaby szybsza na
    pewno niż 1s. Zobacz reakcję na przycisk test.

    --
    Marek

  • 125. Data: 2024-01-15 00:14:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>