    From: Pcimol <...@...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Date: Sun, 19 Mar 2017 18:22:07 +0100

    On 2017-03-18 12:32, Marek wrote:
    > generalizacje
    >
    > Ależ ja właśnie pytam (fakt, nie wprost) o indywidualne postrzeganie,
    > Wiadomo, każdy inaczej to odbiera.

    Zawsze lubiłem grzebać w technicznych szczegółach. W międzyczasie
    nauczyłem się, że nie uczyć się oznacza cofkę, więc sobie radzę bez
    problemów jak dotąd. Problem może powstać gdy zasoby neuronów okażą się
    niwystarczające do podejmowanych zadań, np. od browarów. :-)
    No ale wszystkich czeka jakaś emerytura. Oby jak najpóźniej, bo od
    bezproduktywnego siedzenia w domu tylko depresja i rozwolnienie.