eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPostęp w bateriach.Re: Postęp w bateriach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs
    4all.nl!178.20.174.219.MISMATCH!feeder3.usenet.farm!feeder2.usenet.farm!feeder1
    .feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!eternal-september.org!feeder.eternal-septemb
    er.org!reader01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Postęp w bateriach.
    Date: Tue, 4 Aug 2020 15:58:44 +0200
    Organization: Bambucco.Corp.Ltd
    Lines: 17
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
    <5f22f411$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f281d10$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1> <20200803174026.59569c36@mateusz>
    <rg9q8a$qmc$1$Janusz@news.chmurka.net> <20200804072824.4a793e35@mateusz>
    <rgbc82$nhe$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5f2962a0$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f296752$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="2e3272e9f027be26fac1687ec6f4cdeb";
    logging-data="12482";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19hne8b/fOjWJykrCPF++29"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Cancel-Lock: sha1:samyVWx3xn9jzPjEKbdyMNYgViw=
    X-Face: 4hY-vJY/j3P@Ah)-U9"n^5EAM]~m_]t{I$LOF/]iz~fNN(6D47ug[9>GO}/"c5.)C?Wc[Agpb\}/6
    t.<O
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682292
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 4 Aug 2020 15:49:08 +0200, Shrek napisał(a):

    >> Porównywalne. Przeciętna sprawność od hałdy węgla do wyjścia na wale
    >> silnika elektrycznego to 40-50%.
    >
    > Chciałbyś 44-46 procent to max co może wyciągnąć elektrownia. Do tego
    > przesył 90%, ładowarka>acu pewnie coś koło 80% - po coś te akumulatory
    > mają chłodzenie, falownik>silnik max 90%. 30% to max maxów. Inna sprawa,
    > że spalinki mają realnie gdzieś koło 20% więc już jest lepiej, a jeszcze
    > coś na rekuperacji odzyskasz.

    Jak zwykle, spoza drzew nie widzicie lasu. Niechby nawet sprawność
    całego ciągu technologicznego trakcji elektrycznej była dużo mniejsza
    niż spalinowej, to i tak *musimy* odejść od spalania węgla.
    --
    Jacek
    I hate haters.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: