-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
u!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Postęp w bateriach.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
<5f22f411$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5f281d10$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1> <20200803174026.59569c36@mateusz>
<rg9q8a$qmc$1$Janusz@news.chmurka.net>
<q...@4...net>
<rgbcm8$nq4$1$Janusz@news.chmurka.net>
<5f295e61$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<1h6b5443yeg74.1btp3k7iub06u$.dlg@40tude.net>
<5f29715d$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<5f2974f5$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<5f2977da$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<5f297c9f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Tue, 4 Aug 2020 17:33:01 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.11.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5f297c9f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <5f297fab$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1596555179 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 515 83.142.196.21:57839
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2671
X-Received-Body-CRC: 954577769
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682307
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04.08.2020 o 17:19, J.F. pisze:
> W sensie komercyjnym to jestesmy chyba daleko, japonski JT-60 ponoc
> przekroczyl, ale to znow prad/cieplo, czyli duzo mu brakuje.
Ale jeśli tylko to ciepło da się w sensowny sposób odebrać, to nie
problem - co dalej nim robić to wiemy - oczywiście pozostaje kwaestia
sprawności, ale traci ona znaczenie;)
> A nawet jak Iter zadziala zgodnie z planem,
> to przeciez bedzie jeszcze mnostwo problemow - jak dlugo bedzie pracowal
> - minuty, sekundy ?
> Jak utrzymac konstrukcje w strumieniu neutronow, jak utrzymac
> nadprzewodzace magnesy obok goracej komory ...
No wlaśnie. Dlatego "komercyjnie" napisałem w cudzysłowiu - w sensie
jeśli jest coś co pozwala zamienić szklankę wody w parę to spełnia te
założenie "komercyjności", bo wtedy rzeczywiście pozostaje kwestia skali
i problemow "czysto" technicznych. A jeśli podgrzaliśmy coś co nie
pozwala ogrzać szklanki wody a na dodatek z definicji ma pozostać
odizolowane od otoczenia i nie ma jak tego ciepła odebrać, to tak jakby
mówić, że w 41 roku hitler miał bron jądrową, tylko niedopracowaną.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.20 17:45 Shrek
- 04.08.20 19:07 Jacek Maciejewski
- 04.08.20 19:10 Jacek Maciejewski
- 04.08.20 19:47 Shrek
- 04.08.20 19:50 Janusz
- 04.08.20 19:52 Shrek
- 04.08.20 20:11 J.F.
- 04.08.20 20:28 Cavallino
- 04.08.20 20:30 Shrek
- 04.08.20 21:16 J.F.
- 04.08.20 21:22 Shrek
- 04.08.20 21:55 Jacek Maciejewski
- 04.08.20 21:58 Jacek Maciejewski
- 04.08.20 22:02 Shrek
- 04.08.20 22:03 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=