  • Data: 2020-08-03 11:45:58
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-08-2020 o 11:18, cef pisze:

    > Jak przegram, to pomyślę jaką dać Ci satysfakcję :-)

    Eee tam, sam fakt że dobrze oceniłem potencjał, będzie wystarczający.

    Choć z drugiej strony - dla mnie lepiej żeby elektryków było mało.
    Bo będą mniejsze kolejki na ładowarkach, zwłaszcza darmowych, a
    przywileje typu możliwość jazdy buspasem czy brak opłat w strefie
    parkowania, oraz ew. dopłaty do nowych aut, mogą się dłużej utrzymać.